یادداشت روز؛

مصلحت شهرستان رودبار در گروی تکرار جمالی

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 18 فوریه 2020 | 10:11 ق.ظ
مصلحت شهرستان رودبار در گروی تکرار جمالی ‍ اصولگرایان در ابتدای آغاز به کار دولت روحانی از هیچ هجمه و حمله ای برای ایجاد کارشکنی در عملی نمودن تعهدات وی به مردم فروگذار نکردند و در این چند سال تمام هم خود را برای رسیدن به حاکمیت حداکثری در مجلس یازدهم گذاشتند تا به این طریق به قول خودشان طومار دولت روحانی […]

اصولگرایان در ابتدای آغاز به کار دولت روحانی از هیچ هجمه و حمله ای برای ایجاد کارشکنی در عملی نمودن تعهدات وی به مردم فروگذار نکردند و در این چند سال تمام هم خود را برای رسیدن به حاکمیت حداکثری در مجلس یازدهم گذاشتند تا به این طریق به قول خودشان طومار دولت روحانی را در هم بپیچند!!

دقیقا در همان روزهایی که اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران خوشحال از اقدامات روحانی و به خصوص تیم دیپلماسی برون مرزی وی بودند

اصولگراها بر طبل ناسازگاری می زدند و سعی در کمرنگ نمودن تاثیر اقدامات روحانی و دولت وی در گسترش روابط ایران با سایر کشورهای جهان داشتند. ارتباطی که با عزتمندی و افزایش قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای کشور همراه بود

حال امروز شرایط به گونه ای رقم خورده است که با خالی شدن مجلس‌ از اصلاح طلبان، اعتدالگرایان و میانه رو ها عرصه برای ورود تندروها باز شده است. تندروهایی که مدتهاست اولین هدف خود پس از ورود به مجلس را شکست دادن دولت روحانی عنوان نموده اند.

در شرایطی که شورای نگهبان درصد بالایی از کاندیداهای اصلاح طلب و میانه رو را با دلایل مختلف رد صلاحیت نموده است بهترین راه حل انتخاب چهره هایی است که امتحان خود در حمایت از اقدامات دولت در گذشته پس داده اند.

در انتخابات پیش رو توجه به این نکته ضروری است که بدانیم شهرستان رودبار در چهار سال گذشته با پیشبرد اهداف تعیین شده در حوزه های مختلف همچون عمران و… به وضعیت تثبیت شده ای خصوصا در بخش امکانات روستایی رسیده است.

اقداماتی که در سال های پیش تر به کندی انجام می شد در ۴ سال گذشته سرعت قابل توجهی را به خود دید که می توان همراهی مردم و مسئولین با نماینده ی فعلی شهرستان رودبار را یکی از مهمترین دلایل آن برشمرد.

منوچهر جمالی از ابتدای آغاز به کار خود تا امروز در کسوت نماینده شهرستان رودبار شخصیتی حاضر در صحنه و پای کار از خود نشان داده است. توجه به مسائل کمتر دیده و شنیده شده مردم حتی در دورترین نقاط شهرستان یکی از خصوصیات این مرد پنجاه و اندی ساله است. کسی که با ساختن کارنامه مناسب در ۴ سال گذشته و با توجه به شرایط مجلس یازدهم می تواند بهترین گزینه انتخابی مردم دیار صلح و دوستی باشد چرا که در این چند سال سیاست هایی همگام با دولت را پیش گرفته و این امر خود یکی از مهمترین دلایل افزایش بودجه شهرستان رودبار و پیشرفت همه جانبه این منطقه نسبت به ادوار گذشته بوده است.

مطمعنا پیگیری سیاست های مخالفت جویانه با دولت در مجلس آینده واکنش های مناسبی را از سوی دولت به همراه خواهد داشت که بیشترین آسیب آن را مردم مناطقی می بینند که افراد تندرو را به عنوان وکیل خود در بهارستان برمی گزینند.

قطعاً در این میدان دوساله که از عمر دولت دوازدهم باقی مانده است پیروز اصلی نماینده ای است که بهترین رویکرد را همراه با آینده نگری داشته باشد. مواردی که منوچهر جمالی به عنوان کاندیدای شاخص این دوره به جهت آشنایی بافضای سیاست امروز کشور از آن برخوردار است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار