فرماندار لاهیجان مطرح کرد:

فضای شور و نشاط همراه با رقابتی سالم در چارچوب قانون، برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم است.

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 فوریه 2020 | 14:14 ب.ظ
فضای شور و نشاط همراه با رقابتی سالم در چارچوب قانون، برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ اسماعیل میرغضنفری در گفت وگویی با اشاره به تأکیدات خداوند متعال مبنی بر اینکه موظف هستیم در تعیین سرنوشت خودمان دخالت داشته باشیم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از شرع مقدس اسلام و آموزه های دینی است، چارچوب و شاکله ای دارد و باید در آن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ اسماعیل میرغضنفری در گفت وگویی با اشاره به تأکیدات خداوند متعال مبنی بر اینکه موظف هستیم در تعیین سرنوشت خودمان دخالت داشته باشیم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از شرع مقدس اسلام و آموزه های دینی است، چارچوب و شاکله ای دارد و باید در آن مسیر حرکت کنیم.

وی نظام مردم سالاری دینی را یکی از دستاوردهای مهم و بزرگ انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد:  مردم می‌بایست در تعیین سرنوشت خودشان سهیم و نقش آفرین باشند.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: فضای شور و نشاط همراه با رقابتی سالم در چارچوب قانون، عدالت و امانت داری از سوی مجریان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم است.

وی رأی مردم را حق الناس دانست و گفت: در تلاش هستیم با جلب رضایت مردم بتوانیم رضایت حق تعالی را هم جلب کنیم.

به گفته میرغضنفری؛ مجموع شعبه های اخذ رأی این شهرستان 173 شعبه است که از این تعداد 58 شعبه شهری و 115 شعبه روستایی است ضمن آنکه 137 شعبه اخذ رأی ثابت و 36 شعبه سیار هستند.

شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار