آموزش و پرورش استان گیلان اطلاعیه ای مطرح کرد:

هرگونه تعطیلی احتمالی واحدهای آموزشی در سطح استان گیلان و نواحی را از منابع معتبر پیگیری کنید

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 فوریه 2020 | 19:58 ب.ظ
هرگونه تعطیلی احتمالی واحدهای آموزشی در سطح استان گیلان و نواحی را از منابع معتبر پیگیری کنید به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ با توجه به کاهش محسوس دما از اواخر امشب و احتمال بارش برف در بیشتر نقاط استان، ستاد حوادث پیش بینی نشده اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اطلاعیه ای صادر کرد. با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و کاهش ۱۵ تا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ با توجه به کاهش محسوس دما از اواخر امشب و احتمال بارش برف در بیشتر نقاط استان، ستاد حوادث پیش بینی نشده اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اطلاعیه ای صادر کرد.

با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و کاهش ۱۵ تا ۲۵ درجه سلسیوس و به منظورضرورت ایجاد آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه بـا هـدف همـاهنگی و پیشـگیری از حوادث احتمالی در جهت حفظ سـلامتی دانش آموزان و جلوگیری از بروز خسارت های مالی به ساختمان های آموزشی و اداری از مدیران مدارس تقاضا می شود با تشکیل ستاد حوادث غیر مترقبه در مدارس به موارد زیر توجه فرمایند:

در صورت بارش برف حضور مـدیران و عوامل اجرایی در مدارس الزامی است.

در صورت بروز حادثه غیر مترقبه آموزشگاه با همکاری انجمن اولیاء و مربیان مدرسه اقدام عاجل معمول ، تا از خسارت و حوادث ناگوار بعدی جلوگیری شود.

مدیران محترم نسبت به بخشنامه ها و پیامک های ارسالی توجه ویژه داشته باشند.

قبل از وقوع حوادث احتمالی ،نسبت به شناسایی عوامل بحران زا و خطرآفرین در مدرسه و اقدام عاجل در پاکسازی و یا به حداقل رساندن آن صورت گیرد.

هرگونه تعطیلی احتمالی واحدهای آموزشی در سطح استان و نواحی توسط اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، صدا و سیمای مرکز گیلان و خبرگزاری های معتبر اطلاع رسانی می شود.

به منظور رعایت اصول ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی ، کلیه واحد های آموزشی در خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل و همچنین مدیران مدارس نسبت به بررسی سامانه گرمایشی و رفع اشکالات احتمالی اقدام کنند.

اطمینان از بستن شیرهای گاز در ایام تعطیلی مدارس و برف روبی مبادی ورودی مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.  

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی

اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار