مدیر کل هواشناسی گیلان خبر داد:

تا سه شنبه همه مناطق گیلان برفی خواهد شد!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 فوریه 2020 | 08:32 ق.ظ
تا سه شنبه همه مناطق گیلان برفی خواهد شد! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر کل هواشناسی گیلان امروز گفت:بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در برخی مناطق کوهستانی از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده است. محمد دادرس افزود:با کاهش تدریجی 15تا20 درجه ای دمای هوا، بارش برف در مناطق جلگه ای از امشب آغاز می شود و تا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیر کل هواشناسی گیلان امروز گفت:بارش باران در مناطق جلگه ای و برف در برخی مناطق کوهستانی از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده است.
محمد دادرس افزود:با کاهش تدریجی 15تا20 درجه ای دمای هوا، بارش برف در مناطق جلگه ای از امشب آغاز می شود و تا سه شنبه در همه مناطق گیلان برف خواهد بارید.
وی گفت: پیش بینی می شود در این مدت در مناطق جلگه ای گیلان 20 تا 70 سانتیمتر و در مناطق کوهستانی تا یک متر برف ببارد.
مدیر کل هواشناسی گیلانبا بیان اینکه از دیگر پدیده های جوی در این مدت وزش شدید باد و کولاک، مه آلودگی هوا است گفت : روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پدیده یخبندان در استان رخ خواهد داد.
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به لغزندگی جاده ها، مه آلودگی هوا و کاهش دید از شهروندان و مسافران خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و رانندگان چرخ خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
محمد دادرس به صاحبان واحدهای تولیدی و گلخانه داران توصیه کرد: برای جلوگیری از خسارت های احتمالی، از سالم بودن سامانه گرمایشی مکانهای تولید مطئن شوند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار