یادداشت روز؛

“نماینده” سپر بلای برخی بی تدبیری ها

نام محفوظ
تاریخ انتشار: جمعه 7 فوریه 2020 | 16:14 ب.ظ
“نماینده” سپر بلای برخی بی تدبیری ها مخروبه ای که استخر شد افتضاحی که شاخص ترین افتتاح رودبار ۹۸ و زحمات دکتر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار جهت دریافت اعتبار حدود ۵ میلیارد تومانی را به حاشیه برد درفک خبر/در هفته ای گذشت؛ شهروندان رودباری و حومه منتظر جشن افتتاح استخر شنای شهر خود بودند،؛ پروژه ای که سال ها بود […]

مخروبه ای که استخر شد

افتضاحی که شاخص ترین افتتاح رودبار ۹۸ و زحمات دکتر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار جهت دریافت اعتبار حدود ۵ میلیارد تومانی را به حاشیه برد

درفک خبر/در هفته ای گذشت؛ شهروندان رودباری و حومه منتظر جشن افتتاح استخر شنای شهر خود بودند،؛ پروژه ای که سال ها بود بر روی زمین مانده بود و خیلی ها از بهره برداری آن قطع امید کرده بودند.

وزیر ورزش به رودبار آمد و استاندار گیلان و دیگر مسئولین نیز به استقبالش آمدند بنا بود شروع کاری وزیر از بهره برداری پروژه ها از رودبار کلید بخورد اما داستان شیوه دیگری رقم خورد بی تدبیری مسئولین شهرستانی سبب شد تا اخم های وزیر تو هم شود و بجای افتتاح دو پروژه ورزشی استخر شنای رودبار و استادیوم 5 هزار نفری درفک رستم آباد، صرفا به بازدید از استادیوم اکتفا کرده و راهی مرکز استان شود.

اما چرا وزیر با کج دهنی به ورزش رودبار، به نشانه اعتراض این شهرستان را ترک کرد، سوالی است که باید مسئولین و ستاد برنامه ریزی دهه فجر شهرستان رودبار پاسخ بدهد.

استخر شنای رودبار از جمله پروژه های بر زمین مانده این شهرستان بود که سال ها بعنوان آینه دق شهروندان رودباری تبدیل شده بود کلنگ این پروژه در سال 1386 به زمین خورد اما سال ها به عنوان پروژه کلنگی باقی ماند و حتی در مالکیت آن بین شهرداری رودبار و اداره ورزش و جوانان شهرستان کشمکش هایی وجود داشت، تا اینکه دکتر منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با پیگیری های فراوان توانست با اخذ 4 میلیارد تومان اعتبار، حکم احیای آن را امضاء کند بدون شک این رقم اعتبار برای یک پروژه ای که بیش یک دهه در حال خاک خوردن بود و مکان نیمه کاره اش به حاشیه امنی برای برخی معتادان تبدیل شده بود، کار ارزشمندی در تاریخ ورزش شهرستان بود.

نباید فراموش کرد که استخر بانوان رودبار همیشه بعنوان سوژه و وعده انتخاباتی تبدیل شده بود اما دکتر جمالی به وعده اش لباس عمل پوشاند و این اقدامش در تاریخ ورزش رودبار رودبار ماندگار خواهد شد البته این هم بگویم که نباید از تلاش های مدیریت شهرستان در به ثمر نشستن استخر شنای رودبار غافل شد.

اما بر گردیم به روز افتتاح استخر شنای رودبار که می توانست بعنوان یک روز تاریخی و به یاد ماندنی برلی شهروندان رودباری رقم بخورد، به علت عدم آبگیری، افتتاح نشد و این خبر بعنوان تیتر یک رسانه های شهرستان در خروجی قرارگرفت و هجم وسیع انتقادات رسانه ای سبب شد تا مسئولین شهرستان از جمله فرماندار و امام جمعه، همه دستگاه ها و نهادها را برای آبگیری استخر به خط کند و این پایان کار نبود.

تلاش ها برای آبگیری استخر سرعت بالایی گرفت و تقریبا تا عصر استخر به طور کامل آبگیری شد و خبر رسید ساعت 19 وزیر دوباره به رودبار می آید.

وزیر به اتفاق استاندار و دیگر مسئولین آمد و استخر افتتاح شد اما آن چیزی که در این میان قربانی سومدیریت و بی تدبیری ها شد؛: “نماینده” بود؛ نماینده ای که برای راه اندازی این استخر و سرانجام این پروژه خون و دل ها خورده بود اما سرانجام با بی تدبیری برخی افراد، سپر بلای برخی حرف و حدیث هایی شد که حقش نبود و در این بحبوحه انتخابات، در مظلومیت سوخت.

یادمان نرود که اگر تلاش دکتر جمالی نبود بر کهنگی عمر این استخر افزوده می شد و شاید هم دیگر رنگ “افتتاح” را به خود نمی دید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار