جهانگرد، بخشدار رحمت آباد و بلوکات در دیدار مسئولین این بخش با امام جمعه شهر رستم آباد مطرح کرد:

در دهه فجر تعداد ۵۵ طرح و پروژه با اعتبار حدود ۳۲میلیارد تومان در بخش رحمت آباد و بلوکات به بهره برداری خواهد رسید

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 1 فوریه 2020 | 19:19 ب.ظ
در دهه فجر تعداد ۵۵ طرح و پروژه با اعتبار حدود ۳۲میلیارد تومان در بخش رحمت آباد و بلوکات به بهره برداری خواهد رسید به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر و چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران صبح روز گذشته، جهانگرد بخشدار رحمت آباد و بلوکات، اعضای شورای اداری، اعضای شورای اسلامی بخش و فرمانده کلانتری توتکابن با امام جمعه شهر رستم آباد دیدار کردند. در این دیدار بخشدار رحمت آباد و بلوکات ضمن گرامیداشت ایام الله […]

به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر و چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران صبح روز گذشته، جهانگرد بخشدار رحمت آباد و بلوکات، اعضای شورای اداری، اعضای شورای اسلامی بخش و فرمانده کلانتری توتکابن با امام جمعه شهر رستم آباد دیدار کردند.

در این دیدار بخشدار رحمت آباد و بلوکات ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت:

در روز دوازدهم بهمن ماه نقطه عطفی در تاریخ بشریت رقم خورد که آن زمان رژیم طاغوت با آن عظمت احساس خطر کرد و پس از ورود امام خمینی (ره) پس از 15 سال تبعید حاکمیت الهی در ایران اسلامی آغاز و در این راستا اولین شهید انقلاب شهید یونس حسینی رودبار از دیار صلح و دوستی رودبار به درجه شهادت نائل آمدند.

علیرضا جهانگرد در ادامه به تلاش‌ها و کوشش‌های رزمندگان اسلام در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:

ایثارگری های این عزیزان خاصه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نباید با بی‌تدبیری ضایع کنیم در این راستا رسالت و وظیفه همه‌، حفظ دستاوردهای نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی ایران بوده و لازم است با حفظ وحدت و برادری در خدمت به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی بکوشیم.

وی همچنین به دستاوردهای دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت:

علی رغم مشکلات و جنگ های نابرابر اقتصادی در دولت تدبیر و امید پروژه ها و طرح های زیادی در بخش رحمت آباد و بلوکات به بهره برداری خواهند رسید.

بخشدار رحمت آباد و بلوکات اظهار داشت:
تعداد ۸ پروژه و طرح از قبیل خط پمپاژ به ۱۱ روستای دهستان بلوکات مجتمع آبرسانی شهران ۶۰ کیلومتر شبکه داخلی روستای چره خط انتقال آب روستای خاصکول نصب دو دستگاه ترانس روستای سیاهکیش و گندم باغات کوکنه دلیل سیم به کابل خودنگهدار روستای فرارود و میان فرارود ۵ واحد بوم گردی مرمت و لایروبی 7 استخر به ارزش 9 میلیارد و 365 میلیون تومان در دست اجرا بوده و هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید

جهانگرد خاطر نشان کرد:

پروژه‌های مهمی همچون اجرای فیبر نوری که فاز اول آن از مسیر توتکابن سیاهکل در دست اجرا بوده و با اجرای آن کلیه روستاهای این مسیر از نعمت این پروژه بهره‌مند خواهند شد طرح مطالعاتی رانش روستای سندس اجرا و جهت تصویب به دستگاه‌های متولی ارائه شده و سایت موزه مارلیک با اعتبار 2 میلیارد تومان در دست مطالعه است. پروژه انتقال آب به روستای دولت آباد با درخواست اعتبار 200 میلیون تومان در دست پیگیری بوده و همچنین نصب سایت همراه اول 48 متری در روستای حلیمه جان و بازسازی سردهنه ها خصوصاً رودآباد و کندلات در دستور جدی کار قرار دارد.

وی در این نشست افزود:

جمع کل پروژه های عمرانی بخش رحمت آباد و بلوکات عوامل اجرای 12 هزار و 50 متر کابل خودنگهدار ، تعویض 2 دستگاه ترانس، تعویض ترانس و خط بیست کیلو ولت بازسازی چشمه و ۱۰ کیلومتر شبکه خط داخلی و ساخت مسکن مخزن ۱۵۰ متر مکعبی، آسفالت معابر شهری، بازگشایی خیابان، بهسازی جدول و سازماندهی نهر آب شهری، کافوی نوری و توسعه شبکه مخابراتی، توسعه پوشش دیجیتال سازی و بهسازی سایت مخابراتی، گازکشی ۲۴ مدرسه، هوشمند سازی به نقاشی‌ 3 مدرسه، بازسازی سرویس بهداشتی و آبخوری های مدارس، نصب درب ورودی و حفاظ مدرسه، تعمیر سرویس های بهداشتی.

 

بخشدار رودبار گفت:

در بخش رحمت آباد و بلوکات تعداد 55 طرح و پروژه با اعتبار 31 میلیارد و 622 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید. از این مبلغ 20 میلیارد 800 میلیون تومان آورده بخش خصوصی بوده است.

شایان ذکر است سال جاری، در این بخش به تعداد 74 نفر مبلغ 2 میلیارد و 440 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

ضمنا 770 میلیون تومان اعتبار برای طرح ها و پروژه های عمرانی توسط دهیاران و مبلغ 40 میلیون تومان توسط شورای بخش تخصیص یافته است

 

جمعا به تعداد 27 پروژه مبلغ 4 میلیارد 285 میلیون تومان هزینه و به بهره‌برداری می‌رسد. که در این راستا مبلغ 770 میلیون تومان اجرای پروژه های عمرانی در 42 دهیاری و مبلغ 40 میلیون تومان در روستاهای فاقد دهیاری توسط شورای اسلامی بخش رحمت‌آباد و بلوکات هزینه شده است.

جمع کل پروژه های قابل افتتاح تعداد 28 پروژه شامل 7 طرح بوم گردی و واحد پذیرایی و اقامتگاه، طرح بسته بندی زیتون روغن زیتون، مجتمع خدمات رفاهی، طرح فراورده های بتنی، طرح ایجاد اشتغال برای 74 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی، آموزش اشتغال رایگان برای 120 نفر، احداث 12 واحد منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدای تسهیلات به 3 نفر از مددجویان اداره بهزیستی و اعطای کمک بلاعوض جهت ساخت منزل مسکونی افراد تحت پوشش اداره بهزیستی جمعا به مبلغ 27 میلیارد و 337 میلیون تومان هزینه و به بهره برداری رسید

ضمن اینکه سهم آورده بخش خصوصی مبلغ 20 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده در این راستا 10 طرح مذکور برای تعداد 36 نفر اشتغال به کار ایجاد شده توسط کمیته امداد بخش رحمت آباد و بلوکات به 76 نفر نیز مبلغ 2 میلیون و 440 تومان تسهیلات خود اشغالی پرداخت شده است.

اعتبارات پروژه های عمرانی و طرح های افتتاح شده جمعاً 55 طرح به مبلغ 31 میلیارد و 622 تومان هزینه شده است.

و این در حالی است که این جمع پروژه و طرح های شهرستان رودبار در سال 97 که در دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری رسید 338 طرح به مبلغ 41 میلیارد و 784 میلیون تومان بوده که سهم بخش رحمت آباد و بلوکات 38 طرح و پروژه ارزش 8 میلیارد و 262 میلیون تومان بوده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار