فرماندار رودبار در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخابات مطرح کرد:

مشارکت بالا مردم، تضمین کننده امنیت انتخابات خواهد بود.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 ژانویه 2020 | 07:01 ق.ظ
مشارکت بالا مردم، تضمین کننده امنیت انتخابات خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخابات در دادگستری این شهرستان گفت؛ امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات برای ما مهم است و مشارکت بالا تضمین کننده امنیت خواهد بود. محمد صالح ضیایی افزود؛ مشارکت مردم رودبار در انتخابات زبانزد است و برای تداوم و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخابات در دادگستری این شهرستان گفت؛ امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات برای ما مهم است و مشارکت بالا تضمین کننده امنیت خواهد بود.
محمد صالح ضیایی افزود؛ مشارکت مردم رودبار در انتخابات زبانزد است و برای تداوم و تقویت این کار بزرگ امسال هفت همایش مشارکت حداکثری را پیش بینی کرده ایم.
وی افزود؛ تا کنون هفت جلسه انتخابات برگزار کرده ایم و فرآیند کار به گونه ای پیش رفته است که برای برگزاری انتخابات سالم و خوب مهیا هستیم.
فرماندار با بیان اینکه تمام شعبات اخذ رای پایش شده است گفت؛ رودبار ۶۹ شعبه سیار انتخابات دارد که بیشترین شعبه سیار گیلان است.
ضیایی تاکید کرد؛ نامزدهای انتخابات مجلس قانون انتخابات را بخوانند و در تبلیغات له یا علیه نامزدی دیگر صحبت نکنند و به تبیین برنامه هایشان بپردازند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخابات گفت؛ صد و سه عنوان مجرمانه انتخابات در قانون انتخابات و مجازات اسلامی داریم
احمد آقایی افزود؛ دستگاه قضایی در اجرای قانون با کسی تعارف ندارد و با هیچ مقامی مماشات نخواهد کرد.
وی با اشاره به مصونیت تعقیب نامزدهای انتخابات مجلس گفت؛ این بالاترین امتیازی است که کسی در استان ندارد اما به معنای رفع مسئولیت نیست.
آقایی همچنین اظهار داشت؛ انتخابات مجلس سه رکن دارد و نخستین رکن آن ناظرین و مجریان هستند که سلامت و امنیت و امکان رقابت و مشارکت را فراهم می کنند.
وی افزود؛ دومین رکن انتخابات کاندیداها و طرفداران آنها و سومین رکن رای و حق الناس است و با اجرایی شدن آن حماسه بزرگ خلق می گردد.
معاون دادگستری گیلان گفت؛ بایدها و نبایدهای انتخابات را قانون انتخابات مشخص کرده است، مردم امروز تشنه اخلاق هستند، افرادی که اخلاق را مراعات کنند موفق هستند.
آقایی افزود؛ اخلاق می گوید بستر نفوذ دشمنان را فراهم نکنیم، دیگران را تخریب نکنیم و در تبلیغات حرفهای صادقانه و خالصانه بزنیم.
وی همچنین گفت؛ با حفظ حریم و استقلال، وفاق و همدلی در رودبار وجود دارد.
امام جمعه رودبار هم گفت؛ نامزدهای انتخابات که در آینده به عنوان نماینده می خواهند قانون گذار باشند قانون شکن نباشند.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی افزود؛ وظیفه نماینده آسفالت، راه سازی، آب و برق رسانی و عزل و نصب نیست و از الان به فکر عوض کردن مسئولان نباشند.
وی تاکید کرد؛ در پوسترهای تبلیغات از اسامی متبرکه استفاده نشود چون زیر دست و پا می ماند.
رئیس دادگستری رودبار هم گفت؛ نمایندگی مجلس جایگاه والایی دارد، قانون، دین و شرع تکلیف کرده است که اخلاق را مراعات کنیم.
نادر اکبری با بیان اینکه اخلاق محوری و اخلاق صحیح اسلامی را هنگام تبلیغات رعایت کنیم، افزود؛ آنهایی که بر مدار قانون حرکت می کنند از نظارت هیچ نگرانی ندارند.
وی گفت؛ نامزدهای انتخابات هم در فضای مجازی و هم حقیقی مراعات کنند، دادگستری و دادستانی امور را رصد می کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار