تلگرام پیشتاز مجازی در ایران؛

 رکورد استفاده از تلگرام در سال ۹۸ شکسته شد

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 ژانویه 2020 | 11:32 ق.ظ
 رکورد استفاده از تلگرام در سال ۹۸ شکسته شد درفک خبر/استفاده از تلگرام اگرچه در ماه‌های پیش روندی صعودی داشت، اما در دی‌ماه این روند تشدید شد و بیشترین استفاده از تلگرام در سال ۹۸ در این ماه رقم خورد به طوری که در هر روز به طور میانگین بازدید مطالب سایر کانال‌های تلگرامی، ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون بازدید بوده است و از […]

درفک خبر/استفاده از تلگرام اگرچه در ماه‌های پیش روندی صعودی داشت، اما در دی‌ماه این روند تشدید شد و بیشترین استفاده از تلگرام در سال ۹۸ در این ماه رقم خورد به طوری که در هر روز به طور میانگین بازدید مطالب سایر کانال‌های تلگرامی، ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون بازدید بوده است و از سوی دیگر میزان تولید مطالب کانال‌های تلگرامی نیز به طور میانگین به ۲ میلیون و ۶۷۸هزار مطلب در روز رسیده است.

میزان بازدید مطالب کانال‌های تلگرامی در دی بیش از آذرماه بوده است و به صورت میانگین ۵۵۸میلیون بازدید در هر روز بیشتر از ماه قبل بوده است.

بیشترین بازدید مطالب کانال‌های تلگرامی مربوط به روز ۴شنبه ۱۸ دی‌ماه و همزمان با حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد و سقوط هواپیمای اوکراینی است. میزان بازدید در این روز ۳.۵میلیارد بوده که از این حیث یک رکورد در سال ۹۸ محسوب می‌شود.

ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در روز ۱۲ دی‌ماه نیز با بیش ۲.۷۶ میلیارد بازدید، دومین روز پربازدید تلگرام در سال جاری را رقم زده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار