دکتر ارجمندی: برگزاری طرح شهید رهنمون در شهربیجار رودبار

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 12 آوریل 2018 | 17:10 ب.ظ
دکتر ارجمندی:  برگزاری طرح شهید رهنمون در شهربیجار رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از زیتون خبر ،دکتر کاظم ارجمندی ؛ ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: برای اتقا و اعتلای بسیج طرح شهید رهنمون در سطح کشور به اجرا در آمده است. وی با بیان اینکه ۲۰۰ تیم در سطح کشور در این طرح مشارکت دارند، ادامه داد: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از زیتون خبر ،دکتر کاظم ارجمندی ؛ ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد:

برای اتقا و اعتلای بسیج طرح شهید رهنمون در سطح کشور به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ تیم در سطح کشور در این طرح مشارکت دارند، ادامه داد:

در شهرستان رودبار نیز یک تیم در منطقه شهر بیجار انتخاب و به زودی آغاز بکار خواهد نمود.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی رودبار، بیان داشت: هسته اولیه این تیم متشکل از یک پزشک به عنوان مسئول تیم، پرستار، مراقب سلامت و روانشناس و بهورز می باشد.

دکتر ارجمندی، افزود:

این تیم فعالیت خود را از مسجد محل آغاز خواهد نمود و علاوه بر ویزیت رایگان مردم منطقه ارزیابی های اولیه بر اساس شاخص های لازم در یک بازه زمانی چهار ساله تیم کاری که مسلما موجب ارتقا سطح بهداشت و آموزشهای مردمی می شود انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح از حضور فعال مردم علی الخصوص جوانان و بانوان برای موفقیت طرح استفاده خواهیم کرد ضمن اینکه گروه های دیگر بسیج شامل بسیج خواهران، کانون طلاب، هنرمندان، ورزشکاران و دیگر کانون ها نیز در راستای اجرای این طرح مشارکت خواهند داشت.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی رودبار، اظهار داشت:

در این طرح ویزیت رایگان به صورت ماهانه انجام می پذیرد که این امر مهم از مصوبات جلسه ستاد اجرایی این طرح در رودبار نیز بوده است.

به گفته ارجمندی جلسه ستاد اجرایی طرجح شهید رهنمون در دفتر فرمانده سپاه با حضور مدیر شبکه بهداشت، رئیس بیمارستان و رده های مختلف بسیج و کانون ها برگزار و مقرر شد تا نهادهای مرتبط جهت اختصاص پزشک و سایر امور همکاری و مشارکت نمایند.

وی ادامه داد:

در صورت همکاری مسئولین امر تا پایان سال جاری این قابلیت در کانون بسیج جامعه پزشکی وجود دارد که ۵ تیم طرح شهید رهنمون در سطح شهرستان برای خدمات دهی به مردم مناطق محروم تشکیل شود.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی با اشاره به دلایل تغییر روش برگزاری ویزیت های رایگان، گفت:

در این طرح جمعیت ویزیت شده ثابت و مشخص بوده و امکان پیگریف ارجاع، درمان و ارزیابی شاخص در طی بازه زمانی ۴ ساله مقدور خواهد بود.

ارجمندی ادامه داد:

در این طرح همچنین به سبگ زندگی و عادات غذایی و رسوم دیگر نیز مورد توجه قرار می گیرد که این امر در پیشگیری  و درمان بیماری ها موثر خواهد بود.

انتهای پیام

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار