سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی گفت:

برای دریافت یارانه معیشتی ۶ماه فرصت تفکیک حساب مالی دارید

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 18 ژانویه 2020 | 13:02 ب.ظ
برای دریافت یارانه معیشتی ۶ماه فرصت تفکیک حساب مالی دارید راه‌حل جدید برای کسانی که یارانه معیشتی نگرفته‌اند/۶ ماه فرصت برای تفکیک حساب‌های مالی به گزارش درفک خبر/بسیاری از کسانی که یارانه معیشتی را دریافت نکرده‌اند اما خود را مشمول دریافت این یارانه می‌دانند، معترضند که وقتی وارد سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی شده‌اند علت عدم واریز یارانه گردش حساب بالا عنوان شده […]

راه‌حل جدید برای کسانی که یارانه معیشتی نگرفته‌اند/۶ ماه فرصت برای تفکیک حساب‌های مالی

به گزارش درفک خبر/بسیاری از کسانی که یارانه معیشتی را دریافت نکرده‌اند اما خود را مشمول دریافت این یارانه می‌دانند، معترضند که وقتی وارد سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی شده‌اند علت عدم واریز یارانه گردش حساب بالا عنوان شده است

بسیاری از این افراد مدعی هستند که این پول‌ها وام ازدواج فرزندان است یا مثلا در جایی حساب مالی شرکت محل کار و صاحب مغازه است، همچنین برخی گفته‌اند که صاحب مغازه با استفاده از حساب آنها دستگاه کارت‌خوان گرفته‌اند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی درباره درخواست بازبینی مجدد گفت: به عنوان مثال ممکن است فردی به نیابت از شخص دیگری کار مالی انجام دهد. اگر وی تصور می‌کند تا شش ماه آینده می‌تواند حساب تجاری و شخصی‌اش را منفک و مشمول دریافت بسته معیشتی شود، می‌تواند درخواست بازبینی بدهد. این درخواست بازبینی شش ماه آتی بررسی می‌شود و اگر فرد مشمول شود، بسته به وی تعلق خواهد گرفت.

بنابراین این افراد تا پایان تیر ماه سال ۹۹ باید حساب‌های شخصی خود را از حساب مالی محل کار یا افراد دیگر جدا کنند تا مشمول دریافت یارانه معیشتی شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار