مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خبر داد:

384 پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 ژانویه 2020 | 14:17 ب.ظ
384 پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد درفک خبر/ مهندس طالبی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی ، اجرایی و کارکنان پر تلاش شرکت ، تعداد ۳۸۴ پروژه تامین برق شهری و روستایی در خصوص احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی ، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتور برق (برای تقویت […]

درفک خبر/ مهندس طالبی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی ، اجرایی و کارکنان پر تلاش شرکت ، تعداد ۳۸۴ پروژه تامین برق شهری و روستایی در خصوص احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی ، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتور برق (برای تقویت ولتاژ شبکه ) و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار جمعا به مبلغ بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود : در راستای تحقق شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم ، تلاش شد رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی در اولویت تامین برق گیرد .

برق رسانی به روستاههای زیر ۱۰ خانوار در اولویت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یاد آور شد : تمامی روستاههای بالای ۲۰ خانوار طبق سرشماری سال ۸۵ در سال ۱۳۸۹ برق دار شدند و درحال حاضر برق رسانی به روستاههای زیر ۱۰ خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام است . در حال حاضر تعداد روستاههای برق دار استان گیلان ۲۵۵۷ روستا بود .

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۷۰ هزار مشترک دارد که از این مقدار حدود ۷۸ درصد کل مشترکین را ، مشترکین خانگی تشکیل می دهند و بیشترین فراوانی را در سطح استان گیلان به خود اختصاص داده اند .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار