در نشست رئیس پلیس فتا گیلان با اصحاب رسانه و فعالان مجازی مطرح شد:

بعداز ماهواره، فضای مجازی خانمان سوزترین و اصلی ترین عامل فروپاشی بنیان خانوادهاست!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 ژانویه 2020 | 10:46 ق.ظ
بعداز ماهواره، فضای مجازی خانمان سوزترین و اصلی ترین عامل فروپاشی بنیان خانوادهاست! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح روز چهارشنبه نشست خبری رئیس پلیس فتا گیلان با خبرنگاران استان برگزار شد و از شهرستان رودبار سه تن مدیران و فعالان فضای مجازی ( درفک خبر ، شکوفه های زیتون ، رودبار نیوز) حضور داشتند. رئیس پلیس فتا گیلان در ابتدای این نشست با محکومیت ترور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح روز چهارشنبه نشست خبری رئیس پلیس فتا گیلان با خبرنگاران استان برگزار شد و از شهرستان رودبار سه تن مدیران و فعالان فضای مجازی ( درفک خبر ، شکوفه های زیتون ، رودبار نیوز) حضور داشتند.

رئیس پلیس فتا گیلان در ابتدای این نشست با محکومیت ترور سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد:

برای داعش، سوریه و عراق زمین تمرین بود و هدف اصلی کشور بزرگ ما ایران بود.اگر افرادی مثل سردار سلیمانی در مقابل داعش قد علم نمی کردند دنیا هم اکنون به شکل دیگری بود و جنایت‌های ادامه داشت

ایرج پورمستمند  حادثه هواپیمای اوکراینی تسلیت گفته و توضیح داد:

در تاریخ هواپیماهای زیادی توسط نیروهای جنگی کشورهای مختلف ساقط شده اما هیچ نهادی مسئولیت این حادثه تلخ را به گردن نگرفتند در کشور ما ایران تنها پس از سه روز بررسی سپاه اعلام کرد این حادثه تلخ یک اشتباه انسانی بود و خود را موثر شناخت.

وی همچنین افزود:

در عملیات روانی موضوعات اصلی و فعال جابجا می کند که در و اصل موضوع این بوده که این اشتباه انسانی و غیر عمدی بوده است.ما هیچ وقت شروع کننده جنگ نبوده ایم. اینکه بعد از سه روز برای درگذشتگان هواپیما روشن میکنند؛  آب در آسیاب دشمن ریختن است!

رئیس پلیس فتای گیلان گفت:

13 دی ترور ناجوان مردانه سردار مقاومت بودکسی که چهل سال مقاوت و خدمت را در کارنامه اش داشته هدفش خدمت بود اطراف کشور ما پایگاه دارند کسانی که برای هنجار شکنان و سلبریتی ها لقمه دارند
بهترین دفاع حمله است. ملتی که در خانه خودش دفاع می کند محکوم به شکست است. اگر امریکا حمله نمی کند با داشتن پایگاه های متعدد بخاطر اسراییل است
سردار سلیمانی عارفی مبارز و رزمنده ای فداکار بود
20 الی30 ثانیه هواپیمای مسافر بری سیگنال نداشت و در این مورد ما حواشی زیادی داریم.

ایرج مستمندی به آثار استفاده بی ازحد اینترنت اشاره کرد و گفت:

افراط در استفاده از گوشی و فضای مجازی اثر مخرب در تصمیم سازی و تصمیم گیری دارد. استفاده از فضای مجازی باعث شکاف عمیق در روابط انسانی و خانوادگی شده است. اعتیاد به اینترنت دورهمی های سنتی ما را زایل کرده است.

وی خاطر نشان کرد:

امنیت در فضای مجازی بسیار شکننده است استفاده از فضای مجازی برای ذخیره اطلاعات و تصاویر شخصی کار اشتباهی است. حجم اطلاعات در فضای مجازی بسیار زیاد است اما همانند اقیانوسی با عمق ۲ سانت! برخی از این اطلاعات در تصمیم گیری های افراد متاثر بوده استفاده از اطلاعات فضای مجازی باعث تفکرات سطحی و عدم مشورت با افراد دانا می شود.

رئیس پلیس فتا گیلان در خصوص شرط بندی های اینترنتی هشدار داد و گفت:

در قمارهای اینترنتی بیشتر همشهریان ما باعث ترقی مقطعی تعداد محدودی از افراد می شوند و خود زندگی خود را از دست می دهند.چرا فکر میکنید میتوانید کار و راه صدساله را یک شبه سیر کنید؟ متاسفانه خیلی از عروس و دامادها وام چهل میلیونی ازدواج را با این بازیهای قمار از دست داده اند!

پورمستمندی افزود:

شکل گیری و ترویج سریع شایعات از آثار فضای مجازی است. بعداز ماهواره، فضای مجازی خانمان سوزترین و اصلی ترین عامل فروپاشی بنیان خانوادهاست.

وی درپایان گفت:

هر نوع نظر سنجی انتخاباتی کاری خلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار