در بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از شرکت ام دی اف شهرک صنعتی لوشان عنوان شد:

از 590 بنگاه تولیدی شهرستان رودبار، 50 واحد راکد و تعطیل است

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 13 ژانویه 2020 | 08:42 ق.ظ
از 590 بنگاه تولیدی شهرستان رودبار، 50 واحد راکد و تعطیل است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز بازدید از شرکت ام دی اف شهرک صنعتی لوشان با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور همراه با معاون استاندار گیلان، مدیر شهرک صنعتی گیلان و ریاست صنعت معدن استان گیلان معاونین فرماندار، امام جمعه لوشان و سایر مسئولین شهرستان انجام شد. معاون اقتصادی وزیر کشور درحاشیه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز بازدید از شرکت ام دی اف شهرک صنعتی لوشان با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور همراه با معاون استاندار گیلان، مدیر شهرک صنعتی گیلان و ریاست صنعت معدن استان گیلان معاونین فرماندار، امام جمعه لوشان و سایر مسئولین شهرستان انجام شد.

معاون اقتصادی وزیر کشور درحاشیه این بازدید از برنامه های سفر خود در استان گیلان گفت: از چند واحد منتخبی که استانداری تایید کرده بازدید به عمل خواهیم آورد. چند موضوع خیلی مهم نیز در دستور کار ما است از جمله بررسی آخرین وضعیت آزادسازی حریم ساحلی دریای خزر در استان گیلان، بحث احیای و نجات تالاب انزلی ، چند طرح آبزی پروری و از مشکلات مربوط به زباله های استان را بازدید خواهیم کرد.روز چهارشنبه جلساتی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و نیز جلسه ویژه با اعضای اتاق بازرگانی خواهیم داشت تا مشکلات واحد های تولیدی و واحدهای راکد و نیمه فعال استان را مورد بررسی قرار دهیم.

دین پرست خاطرنشان کرد:

براساس آمارهای ارائه شده از استانداری، مجموعا در استان گیلان 15 هزار و 300 بنگاه اقتصادی وجود دارد که از این تعداد حدودا 13 هزار و 300 واحد آن فعال است یعنی حدود 87% از بنگاه های اقتصادی در گیلان فعال میباشند. و از این تعداد 2 هزار واحد نیز تعطیل یا نیمه فعال هستند. که در جلسات استانی که خواهیم داشت مشکلات این واحد ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت

وی افزود:

طبق آمار؛ شهرستان رودبار، 590 بنگاه تولیدی دارد که از این تعداد حدود 90 واحد آن کمتر از ظرفیت فعالیت دارند و50 واحد راکد و غیرفعال وجود دارد که به بررسی آنان میپردازیم.

معاون اقتصادی وزیرکشور در خصوص بازدید از شرکت ام دی اف شهرصنعتی لوشان گفت:

شرکت ام دی اف شهرصنعتی لوشان که امروز مورد بازدید قرار گرفت؛ ظرفیت به کار گیری حداقل 100 نفر برای اشتغال را دارد اما به علت مشکلاتی که برای تامین سرمایه وجود دارد با 30 نفر فعالیت دارد.

دین پرست درخصوص احیای این شرکت اظهار کرد:

با مسئولین بانک ملی که مسئولیت مدیریت این پروژ را برعهد دارند رایزنی هایی صورت خواهد گرفت تا بتوانیم این واحد را واگذار کنیم به تولیدکننده یا سرمایه گذار دارای صلاحیت که بتواند از همه ظرفیت این واحد تولیدی استفاده کند.مسئولین مدیریت این واحد اعلام کرده بودند که تمایلی برای بنگاه داری ندارد.

وی به مسئولیت فرمانداران اشاره کرد و افزود:

رحمانی فضلی، وزیر کشور از خرداد ماه 98 هفت مسئولیت مهم را برای فرمانداران تعیین کرده اند که آمار فعالیت ها در 16 شهرستان استان گیلان، واحد های فعال، نیمه فعال و آنهایی که با ظرفیت کمتری مشغول به کار اند و یا واحد هایی که توسط شبکه بانکی تملک شده اند؛ در اختیار ما قرار دارند.

معاون اقتصادی وزیر کشور در پایان گفت:

تمامی 431 فرماندار کشور وظیفه دارند که از تولید و فعالیت واحدهای تولیدی سیانت کنند و از تعطیلی بنگاه های تولیدی جلوگیری کنند.در این سفر آمارها و فعالیت فرمانداران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار