فرماندار رودبار: بخشداران باحضور در روستاها و ترغیب مردم و دهیاران برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی تلاش کنند

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 10 آوریل 2018 | 12:14 ب.ظ
فرماندار رودبار: بخشداران باحضور در روستاها و ترغیب مردم و دهیاران برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی تلاش کنند درفک خبر ‍ 🔸‍ فرماندار رودبار: 🔹 معیشت و اشتغال که نه تنها دغدغه شهرستان و استان بلکه از مسائل مهم کشور، نظام و دولت است آنچنان برایم مهم است که کسی از هر کجای جهان برای این امر مراجعه کند تمام تلاشم را جهت تسهیل کارهایش و راه اندازی اشتغال در شهرستان بکار خواهم […]

درفک خبر

‍ 🔸‍ فرماندار رودبار:

🔹 معیشت و اشتغال که نه تنها دغدغه شهرستان و استان بلکه از مسائل مهم کشور، نظام و دولت است آنچنان برایم مهم است که کسی از هر کجای جهان برای این امر مراجعه کند تمام تلاشم را جهت تسهیل کارهایش و راه اندازی اشتغال در شهرستان بکار خواهم بست.

✅ اسماعیل میرغضنفری گفت: همه دستگاههای متولی در کشور وقتشان را معطوف کرده اند که بخشی از اشتغال خصوصًا، اشتغال جوانان را حل کنند.

✅ وی با بیان اینکه در گذشته برای رسیدن سریع به اهداف اشتغال بدون کارشناسی تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد که نه تنها اشتغال ایجاد نشد بلکه بیکاران بدهکار هم شدند تصریح کرد: ارائه تسهیلات برای ایجاد فرصت های شغلی نیازمند کار دقیق کارشناسی و نظارت بر اجرای طرح ها حین اجراست.

✅ میرغضنفری خاطر نشان کرد: دولت دوازدهم علاوه بر پیگیری حل مشکلات شرکتهای بزرگ تلاش دارد با راه اندازی واحدهای کوچک اشتغالزایی بر اساس قابلیتهای هر منطقه و ایجاد انگیزه بهتری بخشی از مشکلات حوزه اشتغال را حل کند.

✅ وی افزود: وقتی عالی ترین مقام استان اعلامی می نماید اولویت ارزیابی من درخصوص عملکرد مدیران استانی و فرمانداران بخش اشتغال هست درخواست موکد من این است که امروز که اعضاء کارگروه بوم گردی حوزه کاری خود اشتغال روستایی را جدی بگیرند و با دهیاران و روستائیان دیدار و در این خصوص هماهنگی و تعامل مناسب داشته باشند.

✅ فرماندار خاطر نشان کرد: وقتی معصومین می فرمایند معاش نباشد معاد هم نیست یعنی اگر بی توجهی و کم توجهی کنیم در مقابل خدا و در مقابل مردم و وجدان خود مسئولیم قبول داریم موانع هست اما موانع قابل حلند و باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم .

✅ وی با اشاره به این مطلب که مدیران استانی به دنبال رفع مشکلات هستند و در گیلان در حوزه صنعت بخاطر شرایط آب و هوایی و زیست محیطی نمی توانیم کاری انجام دهیم یاد آور شد: بهترین زمینه برای اشتغال کشاورزی و بوم گردی و تجارت است.

✅ فرماندار از بخشداران خواست: با حضور در روستاها و ترغیب مردم و دهیاران برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی تلاش کنند.

✅ وی یادآور شد: برای تسهیلات اشتغال زایی روستایی برای ما سقف تعیین نشده است اما باید تمام عزممان را جزم کنیم تا بیشترین جذب را برای ایجاد فرصتهای شغلی داشته باشیم.

✅ وی از شورای شهرستان خواست در نشستی با شورای بخش ها برای شناسایی و تسهیل گری افراد بیکار و جوانان همراه با دیگر متولیان جهت ایجاد فرصتهای شغلی اهتمام ویژه داشته باشد.

✅ فرماندار تاکید کرد: معیشت و اشتغال که نه تنها دغدغه شهرستان و استان بلکه از مسائل مهم کشور، نظام و دولت است آنچنان برایم مهم است که نه تنها از سرمایه گذاران و علاقه مندان سرمایه گذاری داخلی حمایت خواهیم کرد بلکه اگر کسی از هر کجای جهان برای این امر مراجعه کند تمام تلاشم را جهت تسهیل کارهایش و راه اندازی اشتغال در شهرستان بکار خواهم بست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار