شهردار منطقه یک شهرداری رشت:

تلاش داریم در روزهای برفی لحظات خوشی را برای مردم رشت رقم بزنیم

تاریخ انتشار: شنبه 27 ژانویه 2018 | 08:50 ق.ظ
تلاش داریم در روزهای برفی لحظات خوشی را برای مردم رشت رقم بزنیم مهندس ناصر عطایی برف را نعمت الهی دانست و اذعان داشت: با برنامه ریزی انجام شده و همدلی که بین شهرداری و شورای شهر رشت وجود دارد تلاش داریم در روزهای برفی لحظات خوشی را برای مردم رشت رقم بزنیم. شهردار منطقه یک با تاکید بر برگزاری چندین جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرداری این […]

مهندس ناصر عطایی برف را نعمت الهی دانست و اذعان داشت: با برنامه ریزی انجام شده و همدلی که بین شهرداری و شورای شهر رشت وجود دارد تلاش داریم در روزهای برفی لحظات خوشی را برای مردم رشت رقم بزنیم.
شهردار منطقه یک با تاکید بر برگزاری چندین جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرداری این منطقه تصریح کرد: این جلسات در راستای همکاری بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر تشکیل و تقسیم کار در مناطق و مرکز صورت گرفته است و همه همکاران به وظایف محوله در زمان برف کاملا آگاهی دارند.
وی افزود: حساسیت ما در شرایط برفی بر این است که هیچ یک ازمسیرهای اصلی مسدود نشوند و تردد کاملا برقرار باشد و همه افراد بر اساس برنامه های تدوین شده عمل کنند.
عطایی از تجهیز ۲۵ دستگاه سنگین برای برف روبی در محدوده منطقه یک خبر داد و افزود: ماشین آلات فوق در مسیرهای اصلی منطقه یک مستقر و رانندگان در دو شیف کاری به صورت شبانه روزی به بازگشایی ۷ مسیر اصلی و ۷ مسیر فرعی می پردازند.
شهردار منطقه یک در ادامه از تجهیز ۴۲ دستگاه خودرو در سطح منطقه در راستای امداد و خدمات رسانی خبر داد و گفت: پس از مرحله بازگشایی اولیه ۱۷ دستگاه خودرو اقدام به پاکسازی مسیرهای فرعی خواهند کرد .
رئیس ستاد منطقه یک شهرداری رشت یادآور شد: برای تمامی خودروهای منطقه زنجیر چرخ تهیه و سوخت به میزان لازم ذخیره سازی و همچنین رانندگان جایگزین هم در نظر گرفته شده است .
عطایی خاطرنشان کرد: غذای گرم برای تمامی نیروها و افراد خدمات رسان در برف نیز در نظر گرفته شده است
وی ضمن اعلام آمادگی و مشارکت از سوی ngo و سازمان های مردم نهاد خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های اولیه در زمینه حضور این سازمانها و نیروهای خودجوش نیز انجام شده است.
شهردار منطقه با تاکید بر شناسایی مسیرهای استراتژیک در منطقه یک گفت: مسیرهای چون ؛ بیمارستان ها، پمپ بنزین ها، سی ان جی ها، ادارات خدمات رسان، فرمانداری و استانداری در الویت بازگشایی قرار خواهد گرفت.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش شهروندان در شرایط بارش برف اذعان داشت: قطعا شرایط روزهای برفی همچون شرایط روزهای عادی نخواهد بود و شایسته است تا شهروندان همکاری های لازم را درکاهش مشکلات به خادمان خود داشته باشند.
مهندس عطایی تاکید کرد: ما هرچقدر هم توانمند بوده و از نظر لجستیکی قوی باشیم در صورتی که مردم همکاری لازم را نکنند، قطعا دچار مشکل می شویم و خواست بنده و همه همکاران من از مردم فهیم رشت این است که با پارک نکردن خود رو های خود در کنار خیابان در زمان بارش برف که کار برف روبی را با مشکل مواجه می کند و باعث خسارت به خودروها می شود ما را در خدمت رسانی بهینه یاری کنند.
وی افزود: در زمان بارش برف مردم تا حد امکان از تردد های غیر ضروری خودداری کنند و همچنین در زمان برف روبی سقف منازل دقت لازم را داشته تا باعث مسدود شدن مسیر رفت آمد نشوند و برف را به روی تیرهای برق و سیم های برق پرت نکنند زیرا باعث قطع برق شده و قطعا مشکلات عدیده ای برای خود و دیگران به وجود خواهند آورد.
شهردار منطقه یک رشت خاطرنشان کرد: تیم امدادی شهرداری رشت در زمان برف آماده باش هستند و مطمئن هستم با برنامه ریزی انجام شده و همدلی که بین شهرداری و شورای شهر رشت وجود دارد با اجرای درست برنامه ها هیچگونه مشکلی را شاهد نخواهیم بود و مردم از این نعمت الهی بهره خواهند برد و روزهای خوشی در برف برای مردم رقم زده می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار