فیضی، فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

سارق سیم های برق شهر رستم آباد به دام پلیس افتاد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 6 ژانویه 2020 | 16:32 ب.ظ
سارق سیم های برق شهر رستم آباد به دام پلیس افتاد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی رودبار گفت: سارق سیم برق با 6 فقره سرقت در شهر رستم آباد دستگیر شد. سرهنگ حميدرضا فيضي با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در رستم آباد که باعث قطع شدن برق در اين شهر و چند روستا آن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرمانده انتظامی رودبار گفت: سارق سیم برق با 6 فقره سرقت در شهر رستم آباد دستگیر شد.
سرهنگ حميدرضا فيضي با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در رستم آباد که باعث قطع شدن برق در اين شهر و چند روستا آن شده بود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسي سرنخ‌های به دست آمده و شیوه و شگرد سرقت‌هاي انجام شده یک متهم را در این پرونده‌ها شناسايي كردند.
وی با بيان اينكه متهم در محله جلاليه رستم آباد حين سرقت سيم برق دستگير شد ادامه داد: سارق 37 ساله در بررسي فني پليس به 6 فقره سرقت سيم برق در سطح شهرستان رودبار اعتراف كرد.
سرهنگ فيضي گفت: از منزل سارق دستگير شده 50 متر سيم برق سرقتي كشف شد.
فرمانده انتظامي رودبار در پايان با بيان اينكه متهم با تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد از شهروندان خواست، به منظور پيشگيري از سرقت ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار