ضیایی فرماندار رودبار:

خون سپهبد شهید سلیمانی خروشی کم نظیر در میان آزادی خواهان عالم ایجاد کرده است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 5 ژانویه 2020 | 12:50 ب.ظ
خون سپهبد شهید سلیمانی خروشی کم نظیر در میان آزادی خواهان عالم ایجاد کرده است   نشریه الکترونیکی درفک خبر-محمد صالح ضیایی در نشست شورای ترافیک رودبار گفت؛ سپهبد شهید سلیمانی روحیه بسیجی و جهادی دوران دفاع مقدس را همواره با خود داشت و یاور و حامی مظلومان جهان بود. وی افزود؛ حاج قاسم سلیمانی به جهان اسلام تعلق دارد و شهادت مظلومانه اش آن چنان خروشی در میان آزادی […]

 

نشریه الکترونیکی درفک خبر-محمد صالح ضیایی در نشست شورای ترافیک رودبار گفت؛ سپهبد شهید سلیمانی روحیه بسیجی و جهادی دوران دفاع مقدس را همواره با خود داشت و یاور و حامی مظلومان جهان بود.

وی افزود؛ حاج قاسم سلیمانی به جهان اسلام تعلق دارد و شهادت مظلومانه اش آن چنان خروشی در میان آزادی خواهان جهان ایجاد کرده است که ارکان مستکبران را به لرزه درآورده است.

ضیایی گفت؛ او به آرزوی دیرینه شهادت نائل شد و سعادت بزرگی داشت که پیکر مطهرش در حرم مطهر ائمه معصومین(ع) و جمعیت کثیر عاشقانش تشییع شد.

فرماندار گفت؛ سپهبد سلیمانی فرمانده ای هوشمند و استراتژیست و سیاستمدار بود و اگر چه جهان اسلام سرمایه عظیمی را از دست داد، ولی شهادتش وحدت مستحکمی را موجب گردیده است.

وی خاطر نشان کرد؛ شهید سلیمانی عمر پر برکتش را در راه اسلام، امنیت کشور و ملتهای مسلمان سپری کرد و تشییع میلیونی پیکر مطهرش از محبوبیت مثال زدنی او نشان دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار