فرماندار رودبار در نشست شورای حفاظت منابع آب شهرستان: همه دستگاههای اجرایی شهرستان رودبار موظف هستند از تمام امکاناتی که دارند برای کمک به رفع مشکلات آب کشاورزان استفاده نمایند

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 9 آوریل 2018 | 09:30 ق.ظ
فرماندار رودبار در نشست شورای حفاظت منابع آب شهرستان: همه دستگاههای اجرایی شهرستان رودبار موظف هستند از تمام امکاناتی که دارند برای کمک به رفع مشکلات آب کشاورزان استفاده نمایند درفک خبر اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در این نشست با بیان اینکه آب الفبای آبادانیست و نداشتن آب مخل زندگی انسانهاست خاطر نشان کرد: از ماهها پیش با بررسی وضعیت بارش نزولات جوی در حوزه آبریز گیلان مشخص گردید در سال آبی جدید با مشکلات جدی دست به گریبان خواهیم بود. میرغضنفری با اشاره به […]

درفک خبر

اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در این نشست با بیان اینکه آب الفبای آبادانیست و نداشتن آب مخل زندگی انسانهاست خاطر نشان کرد: از ماهها پیش با بررسی وضعیت بارش نزولات جوی در حوزه آبریز گیلان مشخص گردید در سال آبی جدید با مشکلات جدی دست به گریبان خواهیم بود.
میرغضنفری با اشاره به نشست شورای حفاظت از منابع آب استان در سد سفیدرود به ریاست استاندار گفت: در این نشست با بررسی راهکارهای مختلف بر اساس شرایط موجود یکی از تصمیمات جلو آوردن زمان کاشت بود که با توجه به فاصله معنادار این زمان در رودبار با مناطق پایین دست گیلان مدیر و کارشناسان جهادکشاورزی شهرستان جلسات مختلفی را با کشاورزان برگزار کردند.
وی افزود: لایروبی توسط آبیاری و اب منطقه ای در اواخر سال گذشته و بعد از عید انجام گرفت تا ما از حد اقل آب موجود حد اکثر بهره برداری را داشته باشیم.
فرماندار حضور میدانی اعضای شورای حفاظت منابع آب را در میان مردم مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: حضور میدانی وداشتن اطلاعات بهنگام و پای کار بودن تمام دستگاههای اجرایی مرتبط بخشی از مشکلات را می تواند حل کند.
میرغضنفری مدیریت مناسب در شرایط خاص را خاطر نشان کرد و گفت: هنراین است که به گونه ای مدیریت کنیم تا کمترین آسیب به کشاورزان و مردم برسد و از امکانات و آب محدود موجود که در حوزه کشاورزی است بیشترین بهره برداری را انجام دهیم.
وی اظهار امیدواری کرد: با لایروبی به موقع و مناسب انهار و بهسازی سر دهنه ها و آب بندانها بتوانیم به موقع آب را به مزارع کشاورزی برسانیم.
میرغضنفری از بخشداران خواست با تعامل و هماهنگی مناسب شوراها ودهیاران، حضور در روستاها و دیدار با شوراها و معتمدین، عدم ایجاد نگرانی در مردم و استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای موجود در هر منطقه دغدغه ها را کاهش دهند.
فرماندار در پایان تاکید کرد: همه دستگاههای اجرایی شهرستان رودبار موظف هستند از تمام امکاناتی که دارند برای کمک به رفع مشکلات آب کشاورزان استفاده نمایند و با هر دستگاهی که در این زمینه تعلل و کوتاهی داشته باشد طبق قانون برخورد می شود.درفک خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار