محمد باقر نوبخت؛

باقی مانده آزادراه رشت_قزوین تا سال آینده تکمیل می شود

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 ژانویه 2020 | 19:10 ب.ظ
باقی مانده آزادراه رشت_قزوین تا سال آینده تکمیل می شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت : با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی 8 کیلومترباقی مانده آزاد راه رشت – قزوین در محدوده رودبار تا منجیل تا سال آینده تکمیل می شود. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان بازدید از خط آهن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت : با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی 8 کیلومترباقی مانده آزاد راه رشت – قزوین در محدوده رودبار تا منجیل تا سال آینده تکمیل می شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان بازدید از خط آهن رشت – انزلی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه تکمیل نشدن این طرح سبب ترافیک سنگین مسیر قزوین به رشت در ایام تعطیل شده امی شود.

محمد باقر نوبخت در خصوص ساخت راه آهن رشت به آستارا نیز گفت : برای وصل خط آهن رشت به آستارا با دولت جمهوری آذربایجان مذاکراتی در خصوص مشارکت در این طرح انجام شده تا مباحث مسائل مالی آن به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه در لایحه بودجه سال آینده ۷۰ هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در نظر گرفته شده است افزود : تا سال آینده هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آهن جدید در کشور احداث می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار