فرماندار رودبار در نشست شورای آموزش و پرورش عنوان کرد:

آموزش ضمن خدمت معلمان باید جدی گرفته شود

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 ژانویه 2020 | 17:10 ب.ظ
آموزش ضمن خدمت معلمان باید جدی گرفته شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نشست شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار رودبار و امام جمعه سیدمحمدی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد. فرماندار رودبار در این نشست شورای گفت: آموزش ضمن خدمت معلمان باید جدی گرفته شود محمد صالح ضیایی افزود؛ معلمان به عنوان منابع انسانی موثر در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نشست شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار رودبار و امام جمعه سیدمحمدی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

فرماندار رودبار در این نشست شورای گفت: آموزش ضمن خدمت معلمان باید جدی گرفته شود
محمد صالح ضیایی افزود؛ معلمان به عنوان منابع انسانی موثر در آموزش و پرورش با آموزش های مناسب، مفید و مطلوب و دیگر مولفه های آموزشی و پرورشی و پژوهشی می توانند اثر بخشی مورد انتظار را محقق نمایند.
وی با اشاره به اقدامات نهضت سواد آموزی اظهار داشت: در شهرستان رودبار بیش از ۴۰۰ نفر تحت پوشش نهضت سواد آموزی قرار دارند که ۸۷ درصد آنها خانم و ۱۳ درصد آقا هستند و در سنین ۱۰ تا ۴۹ سال قرار دارند.
ضیایی افزود: این عدد رقم قابل توجه است و باید توجه در بخش سواد آموزی بیشتر و بهینه تر باشد.
فرماندار رودبار همچنین گفت: بهداشت در آموزش و پرورش بحثی استمراری است و هرگز نباید کم رنگ شود.
ضیایی بر کیفیت در آموزش تاکید کرد و گفت؛ با برنامه ریزی مناسب و راهبردی از اصل موضوع که آموزش با کیفیت است نباید دور شویم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار