رییس دفتر مقام معظم رهبری : ♨️انتخاب نماینده ولی فقیه برای گیلان ساده نبود 🔺آیت الله قربانی خدمات شایانی به گیلان کردند ♨️ اندک افرادی هم بودند که قدر آقای قربانی را ندانستند و او را اذیت کردند 🔺آقای فلاحتی را به گیلانیان سپردیم و از همه می خواهم برای انجام این مسئولیت سنگین به ایشان کمک کنند 🔺 قدردانی حجت الاسلام گلپایگانی از استاندار گیلان

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 5 آوریل 2018 | 18:39 ب.ظ
رییس دفتر مقام معظم رهبری :  ♨️انتخاب نماینده ولی فقیه برای گیلان ساده نبود  🔺آیت الله قربانی خدمات شایانی به گیلان کردند   ♨️ اندک افرادی هم بودند که قدر آقای قربانی را ندانستند و او را اذیت کردند  🔺آقای فلاحتی را به گیلانیان سپردیم و از همه می خواهم برای انجام این مسئولیت سنگین به ایشان کمک کنند  🔺 قدردانی حجت الاسلام گلپایگانی از استاندار گیلان درفک خبر مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با حضور با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در این […]

درفک خبر

مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با حضور با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در این مراسم که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد،گفت: همواره خاطره های خوشی از استان گیلان دارم.

وی افزود:در سال ۸۰ سفری که مقام معظم رهبری به گیلان داشتند و استقبال مردم گیلان از ایشان فراموش نشدنی و کم نظیر بود.

او با اشاره به اینکه مردم ساعتها سرپا می ایستادند تا ماشین در حال عبور را ببیند و حتی خودرو را می بوسیدند،خاطر نشان کرد:چنین محبتی، نعمت خدایی است که به مردم گیلان عطا شده است.

گلپایگانی با بیان اینکه آیت الله قربانی خدمات شایان به گیلان کردند، اما اندک افرادی هم بودند که قدر وی را نداستند و او را اذیت کردند،خاطر نشان کرد: معارفه حجت الاسلام فلاحتی نماینده ولی فقیه در ماه رجب به فال نیک می گیرم و امیدواریم مردم گیلان از وجود این مرد عالم و فاضل بهره زیادی ببرند.

وی افزود: انتخاب حجت الاسلام فلاحتی برای نمایندگی ولی فقیه در گیلان ساده نبود. ۸تا ۱۰ نفر را آقا مدنظر داشتند، بالاخره به دلیل سابقه انقلابی و کارنامه های درخشان وی به خصوص حضور در جبهه و دیگر سوابقی که داشتند، این حکم برایشان صادر شد.

حجت الاسلام گلپایگانی با قدردانی از استاندارگیلان برای برگزاری باشکوه این مراسم، از مردم و مسئولین خواست به امام جمعه جدید کمک کنند تا استان بهتری داشته باشند.

وی تاکید کرد:هر چه نماز جمعه شهر و منطقه ای با شکوه تر برگزار شود،شاهد توسعه آن منطقه در بخش های مختلف خواهیم بود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در پایان گفت:آقای فلاحتی را به گیلانیان سپردیم و از همه می خواهم برای انجام این مسئولیت سنگین به ایشان کمک کنند./گیل نگاه

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار