👤 جمالی؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس : 📍 موازی‌کاری دستگاه‌ها، اعتبارات حوزه رفاه اجتماعی را هدر می‌دهد.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 5 آوریل 2018 | 10:56 ق.ظ
👤 جمالی؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس :  📍 موازی‌کاری دستگاه‌ها، اعتبارات حوزه رفاه اجتماعی را هدر می‌دهد. درفک خبر 👤 منوچهر جمالی؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به اظهارات اخیر وزیر بهداشت در خصوص ضرورت تشکیل سازمان رفاه اجتماعی مستقل گفت: 💢 متاسفانه در کشور موازی‌کاری مفرطی در حوزه رفاه اجتماعی وجود دارد که موجب هدر رفت انرژی، زمان، هزینه و افزایش نفر ساعت کاری می‌شود. 👤 دکتر جمالی […]

درفک خبر

👤 منوچهر جمالی؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به اظهارات اخیر وزیر بهداشت در خصوص ضرورت تشکیل سازمان رفاه اجتماعی مستقل گفت:

💢 متاسفانه در کشور موازی‌کاری مفرطی در حوزه رفاه اجتماعی وجود دارد که موجب هدر رفت انرژی، زمان، هزینه و افزایش نفر ساعت کاری می‌شود.

👤 دکتر جمالی سوسفی افزود:
💢 هر فعالیت دولتی که انجام می شود یا قرار است انجام شود به اعتبار و هزینه کرد نیاز دارد، اما باید به شکل بهینه از اعتبار و زمانی که به انجام کار اختصاص پیدا می کند، استفاده کرد. این در حالی است که هم اکنون دستگاه های مختلف و متعددی در کشور امور مشابهی را انجام می دهند. بطور مثال یک کار را سه چهار وزارتخانه مدیریت می کنند که هرکدام دستور العمل جداگانه ای دارند و حتی ممکن است یک کار را به یک شیوه مشخص انجام ندهند.

👤 وی ادامه داد:
💢 یکی از جاهایی که دچار مشکل هستیم و شاهد صرف انرژی و هزینه کرد مضاعف هستیم، حوزه رفاه اجتماعی است. اگر قرار باشد یک کار و مسئولیت را چند دستگاه یا وزارتخانه برعهده داشته باشند، طبیعی است که به هزینه کرد، انرژی و ساعت کاری بیشتری نیاز دارند و با اختلاف سلیقه هایی که برای انجام کار وجود دارد، ممکن است فرآیندها مشابه نباشد و نتیجه گیری قطعی که بدنبال آن هستند، ایجاد نشود، اما تشکیل سازمان رفاه اجتماعی مستقل، از این مساله جلوگیری می کند.

👤 نماینده رودبار در مجلس با تاکید بر این که با جلوگیری از موازی کاری، بسیاری از مشکلات مرتفع می شود، تصریح کرد:

💢 اگر موازی کاری ها مرتفع شود و اقدامات زیر نظر یک مدیریت واحد صورت گیرد، هزینه ها کاهش پیدا کرده و از نیروها و نفرساعت کارها به نحو مطلوبتری، بهره خواهیم برد که این موضوع در مورد کل اموری که در آن ها موازی کاری وجود دارد، صدق می کند و انجام این کار به نفع مصلحت کشور است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار