جمالی، نماینده مردم شریف رودبار در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

ضریب برخورداری شهرستان رودبار به آسفالت راه روستایی در چهار سال اخیر به ۵۴ درصد رسیده است

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 دسامبر 2019 | 13:23 ب.ظ
ضریب برخورداری شهرستان رودبار به آسفالت راه روستایی در چهار سال اخیر به ۵۴ درصد رسیده است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته، شاخص برخورداری شهرستان رودبار در حوزه آسفالت راه های روستایی در چهار سال اخیر حدود ۲۸ درصد افزایش یافته است. منوچهر جمالی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته برای توسعه و بهسازی راه های روستایی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته، شاخص برخورداری شهرستان رودبار در حوزه آسفالت راه های روستایی در چهار سال اخیر حدود ۲۸ درصد افزایش یافته است.

منوچهر جمالی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته برای توسعه و بهسازی راه های روستایی رودبار و شهرهای تابعه، گفت: شهرستان رودبار وسیع ترین شهرستان استان گیلان محسوب شده و این منطقه ۲۰ درصد از وسعت استان را تشکیل می دهد، از این رو با توجه به میزان وسعت شهرستان، راه های روستایی از جایگاه اساسی برخوردار است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال ۹۴ و در آغاز حضور من در مجلس به عنوان نماینده مردم، شاخص برخورداری شهرستان رودبار در حوزه آسفالت راه های روستایی حدود ۲۶ درصد بود، اما خوشبختانه در ۴ سال اخیر با تلاش های صورت گرفته ضریب برخورداری شهرستان در رابطه با آسفالت راه های روستایی به حدود ۵۴ درصد رسیده است.
توسعه راه های روستایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است
وی ادامه داد: توسعه راه های روستایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تقویت، بهسازی و آسفالت این راه ها موجب افزایش اشتغال، افزایش درآمدزایی مردم بومی، توسعه گردشگری منطقه و بهبود تردد مردم می شود.
جمالی سوسفی تصریح کرد: متأسفانه در حوزه راه های روستایی برخی از راه ها از جمله روستاهای نوده فاراب، لایه، زکابر، دشت رز، رشته رود، توسه رود، لاکه دوگاهه، دشتویل، روستاهای پشتکلا، نوده، ناش، اسطلخ کوه هنوز به صورت خاکی باقی مانده که باید اقدامات اساسی در این حوزه صورت گیرد.

بهسازی و ترمیم راه های روستایی ضروری است

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:

یکی از مهم ترین مسائل، بهسازی و ترمیم راه های روستایی است، این موضوع می تواند عمر راه ها را بسیار بالا ببرد، از این رو دستگاه های مربوطه باید اعتبارات کافی را برای این مسئله در نظر بگیرند، همچنین نصب علائم ایمنی، خط کشی راه ها و نصب گاردریل اهمیت بسیاری دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار