در اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رودبار عنوان شد؛

شورای ائتلاف از کاندیدای همسو حمایت می کند

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 دسامبر 2019 | 08:18 ق.ظ
شورای ائتلاف از کاندیدای همسو حمایت می کند اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف در شهرستان رودبار با حضور جوانان،بانوان و فعالین سیاسی و اجتماعی برگزار شد. اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان رودبار عصر یکشنبه ۲۴آذر نود و هشت با استقبال گسترده اعضاء و فعالین سیاسی و اجتماعی در حسینیه اهل البیت شهر منجیل برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری […]

اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف در شهرستان رودبار با حضور جوانان،بانوان و فعالین سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

اولین مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان رودبار عصر یکشنبه ۲۴آذر نود و هشت با استقبال گسترده اعضاء و فعالین سیاسی و اجتماعی در حسینیه اهل البیت شهر منجیل برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،غلامرضا دولتی دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رودبار اظهار داشت: فعالیت نیروهای انقلاب شهرستان رودبار هم جهت با کشور و استان در  انتخابات پیش رو در حرکت بوده و  نشستهای این شورا به صورت مستمر پیگیری می شود.
دولتی در ادامه بیان کرد:جلسات دوسال گذشته ، ماهانه و بعضا هفتگی با حضور نمایندگانی از  شخصیت ها،چهره هایی از مناطق و بخش های شهرستان ،مسئولان احزاب چهره های رسانه ای جریان انقلاب، بانوان ،جوانان فعال و انقلابی برگزار شد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان رودبار  گفت: شناسایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان آغاز شده و در این مسیر از نظرات مردم در قالب مجامع عمومی و نظرسنجی تعیین مقبولیت افراد بهره می‌بریم
وی اذعان داشت ؛ بعد از اعلام حضور کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی  با نمایندگان همسو نشست برگزار خواهیم کرد و پس از کسب آرای حداکثری در مجمع عمومی دوم و همچنین با استفاده از مکانیزم نظر سنجی نامزد مورد حمایت شورای مرکزی ائتلاف به سمع و نظر مردم خواهد رسید.
وی گفت؛ در حال  رایزنی هستیم تا با توجه به معیار ها و شاخص های انقلابی به نتیجه برسیم.  هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم و برای حصول نتیجه نیازمند همفکری و مشورت با همه جریانهای انقلابی همسو و دلسوزان انقلاب اسلامی هستیم.
در ادامه حجت الاسلام اشکوری بر ضرورت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و پرهیز از گرفتاری در دام فتنه های اقتصادی و سیاسی تاکید داشت .
اشکوری در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: در زمان جنگ در رودبار بودم و دیدم که شهید عطایی با این که داییش شهید شده بود ، با گریه به پدرش می گفت دیشب دست و پای شما و مادر را بوسیدم و رضایت دادید چرا امروز می گویید برای رفتن به جبهه  صبر کنم؟
وی در ادامه گفت درست است که مشکلات زیاد هست ولی شرایط امروز از زمان جنگ بدتر نشده   و مردم ما می دانند  هدف از تحریم ها و فشار اقتصادی رویگردانی مردم از نظام و انقلاب هست ولی این مردم  با شرکت در انتخابات مجلس و انتخاب نماینده ای انقلابی و جوان زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی آماده می کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار