با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش گیلان؛

جلسه شورای تربیت بدنی و مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در بخش رحمت آباد و بلوکات برگزار شد

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 12 دسامبر 2019 | 08:49 ق.ظ
جلسه شورای تربیت بدنی و مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در بخش رحمت آباد و بلوکات برگزار شد درفک خبر/ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان از مدارس منطقه رحمت آباد و بلوکات بازدید به عمل آورد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات، جلسه شورای تربیت بدنی و سلامت با حضور آقای سراجی […]

درفک خبر/ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان از مدارس منطقه رحمت آباد و بلوکات بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات، جلسه شورای تربیت بدنی و سلامت با حضور آقای سراجی معاونت تربیت بدنی و سلامت به همراه افروز رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در اداره آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات برگزار شد.

در این جلسه امینی رئیس اداره ضمن خیر مقدم، با تاکید بر اهمیت درس تربیت بدنی در مدارس و اجرای برنامه هایی از جمله نرمش صبحگاهی و حیاط پویا، موانع و مشکلات حوزه تربیت بدنی منطقه را تشریح کرد. سپس حسنی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده و برنامه های در دست اقدام، جزئیات نیروی انسانی و ساماندهی حوزه تربیت بدنی و مراقب سلامت منطقه را بیان نمود. در ادامه سراجی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل با اشاره به ساز و کارهای سازماندهی تربیت بدنی و مراقبین سلامت به ارائه راهکارهای رفع موانع و مشکلات حوزه تربیت بدنی و سلامت پرداخت و خاطرنشان کرد:

در راستای اجرای برنامه های تربیت بدنی مدارس، تجهیزات و وسایل ورزشی در سطح مدارس استان توزیع شده است.

مراسم افتتاحیه طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در آموزشگاه دخترانه شهید منتظری توتکابن منطقه رحمت آباد و بلوکات با حضور سراجی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان ، افروز رئیس اداره سلامت و تندرستی و همچنین امینی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات برگزار شد.

سراجی در این مراسم اظهار داشت: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از طرح‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است که در راستای سند تحول بنیادی مدرسه محوری در مدارس کشور اجرا می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت استان ضمن بر شمردن اهداف این المپیاد بیان داشت: یکی از اهداف مهم المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان است. به‌طوری که دانش‌آموزان مستعد از دل مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای بیرون می‌آیند و به کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای هدایت می‌شوند.

وی افزود: مدرسه محوری و مشارکت‌جویی اولیا‌ء و دانش آموزان در برگزاری المپیاد ورزشی دورن مدرسه‌ای یکی از ظرفیت‌هایی است که این طرح دارد و می‌تواند نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان داشته باشد. در این مراسم دانش آموزان مجری برگزاری هدایایی ویژه از معاون تربیت بدنی و سلامت دریافت نمودند.
در پایان این مراسم ایشان همچنین بازدیدی از مدارس شبانه روزی دخترانه و پسرانه و سالن ورزشی این منطقه به عمل آوردند در این بازدید از تجهیزات و امکانات ورزشی ،آموزشی ، و برنامه غذایی را مورد بررسی قرار دادند و از خوابگاه ، آشپز خانه ،انبار، سلف و سرویس بهداشتی بازدید کردند.
سراجی در این دیدار با دانش آموزان ساکن در این مدارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مدیران و سرپرست این مراکز از کلاسهای آموزشی، ساعت های درس تربیت بدنی فراهم کردن زمینه های مناسب برای تربیت دانش آموزان با بهره گیری از اوقات فراغت آنان را از مزایای مدارس شبانه روزی دانست و تاکید کرد دانش آموزان از این فرصت در مراکز شبانه روزی جهت استفاده بهینه جهت تحصیل و ورزش داشته باشند.
در حاشیه این بازدید تعدادی اقلام ورزشی از قبیل توپ ، تور، طناب و لباس ورزشی به دانش آموزان اهدا شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار