هواشناسی درفک خبر؛

باران آخر پاییز می آید!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 10 دسامبر 2019 | 20:21 ب.ظ
باران آخر پاییز می آید! درفک خبر/ کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه فردا آسمانی ابری تا نیمه ابری خواهیم داشت، گفت: روز پنجشنبه جو نسبتا پایدار است و شاهد کاهش ابر و افزایش نسبی دما خواهیم بود. مازیار غلامی با بیان اینکه در حال حاضر آسمان استان ابری تا نیمه ابری است، اظهار کرد: امروز بیشینه دمای هوای رشت به ۱۴ […]

درفک خبر/ کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه فردا آسمانی ابری تا نیمه ابری خواهیم داشت، گفت: روز پنجشنبه جو نسبتا پایدار است و شاهد کاهش ابر و افزایش نسبی دما خواهیم بود.

مازیار غلامی با بیان اینکه در حال حاضر آسمان استان ابری تا نیمه ابری است، اظهار کرد: امروز بیشینه دمای هوای رشت به ۱۴ درجه سانتی گراد رسید که نسبت به روز گذشته سه درجه گرم تر بود.

وی با اشاره به افزایش ابر در منطقه از عصر امروز، افزود: بارش باران در ایستگاه منجیل گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی گیلان از عبور یک موج بارشی ضعیف از منطقه طی امشب و فردا خبر داد و تصریح کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد شرایط برای بارندگی فراهم است، اما عمده بارش ها روی دریاست و نواحی جلگه ای تحت تاثیر این جریان ناپایدار قرار می گیرد.

غلامی با بیان اینکه فردا آسمانی ابری تا نیمه ابری خواهیم داشت، گفت: انتظار وزش باد در نواحی ساحلی و در برخی از ساعات بارندگی داریم، اما روز پنجشنبه جو نسبتا پایدار است و شاهد کاهش ابر و افزایش نسبی دما خواهیم بود.

وی از نفوذ موج جدید بارشی به منطقه از روز شنبه هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: بارندگی شدید برای اوایل هفته آینده دور از انتظار است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار