جوابیه ها به سرعت برق درحال رفت و آمد اند!

پاسخ روابط عمومی دفتر نماینده مردم رودبار در ادعاهای شرکت توزیع برق گیلان/ جای تاسف دارد!

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 2 دسامبر 2019 | 19:50 ب.ظ
پاسخ روابط عمومی دفتر نماینده مردم رودبار  در ادعاهای شرکت توزیع برق گیلان/ جای تاسف دارد! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ روابط عمومی دفتر نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ادعاهای شرکت توزیع برق گیلان جوابیه ای بدین شرح ارسال نمود: نمایندگان مجلس در چهارچوب وظایف نمایندگی خود موظف به انعکاس مطالبات مردم هستند در همین راستا مدیرانی که تاب و توان شنیدن انتقادات نمایندگان مردم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ روابط عمومی دفتر نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ادعاهای شرکت توزیع برق گیلان جوابیه ای بدین شرح ارسال نمود:

نمایندگان مجلس در چهارچوب وظایف نمایندگی خود موظف به انعکاس مطالبات مردم هستند در همین راستا مدیرانی که تاب و توان شنیدن انتقادات نمایندگان مردم را نداشته باشند طبیعتا دو راه بیشتر پیش روی خود ندارند؛ یا استعفا داده و عطای مدیریت را به لقایش ببخشند و یا با بهبود عملکرد خود نارضایتی مردم را تنزل داده تا شاهد انتقادات نمایندگان نباشند.

در جوابیه شبکه توزیع برق گیلان جای تاسف آنجاست که روابط عمومی اداره مذکور سعی دارد مبحث عدم تعامل مناسب مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اغلب نمایندگان را با مطرح نمودن درخواست اشتغال برای همراه نماینده به حاشیه ببرد. باید متذکر شد شخص همراه با نماینده دانشجوی دکترای برق و از جوانان نخبه شهرستان رودبار است و پیگیری اشتغال جوانان نخبه از وظایف نمایندگان می باشد. ضمن اینکه ایشان دستور معاونت وزیر را جهت اشتغال به کار در گیلان را همراه داشته و اساسا وظیفه ذاتی مدیریت شبکه توزیع برق گیلان است که مطابق با دستور مافوق خود اقدام به جذب جوانان تحصیلکرده و نخبه نماید چرا که سالیان متمادی است هیچ گونه آزمونی برای جذب تحصیلکردگان برگزار نمی شود و معدود جذب های اخیر توزیع برق گیلان هیچکدام پس از پشت سر گذاشتن آزمون سراسری نبوده است.

مدیریت توزیع برق گیلان علی رغم سابقه ۳۸ ساله و برخلاف قانون بازنشستگی کشور اصرار بر قانون گریزی دارد و در یک نمونه نادر ۱۴ سال است که بر کرسی مدیریت توزیع برق گیلان تکیه زده و همین امر سبب شده است بی انگیزگی در مجموعه مدیریتی ایشان مشهود باشد.

در جوابیه اداره مذکور ادعا شده روستای ساری چم طبق سرشماری سال ۹۵ دارای ۲۰ خانوار نیست. باید به عرض برسانیم بر اساس شواهد تعداد خانوار ساکن در این روستا در سال جاری به بالای ۲۰ خانوار گزارش شده است همچنین روستای مذکور بیشترین مزارع برنج و باغات را در لوشان دارا می باشد و عده زیادی از اهالی ساری چم به دلیل بی برقی به مناطق دیگر عزیمت کرده اند و چشم انتظار برق رسانی روستا هستند تا به دیار پدری خویش مراجعت نمایند.

مطالبه دیگر مردم شهرستان رودبار تقویت شبکه توزیع در سطح شهرستان می باشد، ضعف شبکه توزیع برق در سطح شهرستان و آسیب به لوازم خانگی شهروندان مشهود است و مدیریت توزیع برق گیلان تصور نکند با صدور جوابیه معضل ضعف شبکه برق در شهرستان رودبار قابل لاپوشانی است ضعف شبکه نه با فرافکنی بلکه تنها با بکارگیری همت مضاعف جهت تکمیل شبکه کابل خودنگهدار قابل حل است.

امیدواریم از این پس فصلی نو در تحقق مطالبات مردم نجیب شهرستان رودبار را شاهد باشیم.

روابط عمومی دفتر ارتباطات نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار