همزمان با روز مجلس در آغازین روز نام نویسی؛

27 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در گیلان ثبت نام کردند

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 1 دسامبر 2019 | 15:07 ب.ظ
27 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در گیلان ثبت نام کردند رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: تا ساعت 18 امروز یکشنبه دهم آذرماه، 27 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه های انتخابیه استان،  نام نویسی نهایی کرده اند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از استانداری گیلان؛ محمود قاسم‌نژاد با اشاره به آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات […]

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: تا ساعت 18 امروز یکشنبه دهم آذرماه، 27 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه های انتخابیه استان،  نام نویسی نهایی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از استانداری گیلان؛ محمود قاسم‌نژاد با اشاره به آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه اظهار داشت: ثبت نام در مراکز حوزه‌های انتخابیه در محل فرمانداری‌ها از ساعت 8 تا 18 انجام شد و این فرایند تا شانزدهم آذرماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: از مجموع 27 داوطلبی که امروز نام نویسی نهایی کرده اند؛ 25 داوطلب مرد و 2 داوطلب زن بوده اند.

قاسم نژاد حوزه های انتخابیه رشت و انزلی را به ترتیب دارای بیشترین نام نویسی داوطلبان نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گیلان عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات گیلان به داوطلبان توصیه کرد که برای سهولت ثبت نام و اجتناب از هرگونه معطلی هنگام مراجعه ، مدارک اعلام شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه،‌ عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به همراه داشته باشند.

وی با یادآوری شرایط نمایندگی گفت: برای هر دوره نمایندگی جهت اعمال تبصره 3 ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی مورد قبول است ضمن آنکه همه جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه دارند، از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌‌شوند.

به گفته قاسم نژاد؛ حدود دو هزار و 560 شعبه برای اخذ آرای مردم در 16 شهرستان شامل 11 شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی پیش بینی شده است.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

قابل ذکر است از بین ثبت نام کنندگان،محرمعلی ضیایی دفرازی تنها ثبت نام شده شهرستان رودبار در روز اول نام نویسی بوده است

نامبرده دوره دهم نیز کاندیدای صلاحیت گرفته حوزه رودبار بود و در رقابت انتخاباتی حضور داشتند

ضیایی در دوره گذشته از بین سیزده کاندیدا با ۲۲۸رای نفرآخر جدول انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه رودبار بود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار