فرماندار رودبار در نشست شورای اداری مطرح کرد:

اگر تخطی از قانون و عدم مراقبت از بیت المال صورت گیرد هیچگونه اغماضی در کار نخواهد بود

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 30 نوامبر 2019 | 10:06 ق.ظ
اگر تخطی از قانون و عدم مراقبت از بیت المال صورت گیرد هیچگونه اغماضی در کار نخواهد بود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای اداری که در سالن شهید سید یونس حسینی رودباری فرمانداری برگزار شد بر اجرای مرّ قانون و عدم استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدی خاص در انتخابات تاکید کرد وگفت: مسئولان برای سازمان و جایگاه اداری خود حرمت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای اداری که در سالن شهید سید یونس حسینی رودباری فرمانداری برگزار شد بر اجرای مرّ قانون و عدم استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدی خاص در انتخابات تاکید کرد وگفت: مسئولان برای سازمان و جایگاه اداری خود حرمت قائل شوند اگر تخطی از قانون و عدم مراقبت از بیت المال صورت گیرد هیچگونه اغماضی در کار نخواهد بود و بر اساس موازین قانونی برخورد خواهد شد.
وی افزود: انتخابات در کشورمان مظهر مردمسالاری دینی است و از نخستین روز پیروزی انقلاب امام راحل جمهوری اسلامی را به رأی و خواست مردم گذاشت و تا کنون هم رهبر معظم انقلاب با قدرت در این مسیر پیش رفته اند.
فرماندار با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم پشتوانه اقتدار و امنیت ملی در عرصه های داخلی و بین المللی است گفت: مدیران و مسئولان دستگاههای اداری در مسیر نا امید کردن مردم قرار نگیرند، اگر مشکلی نمی توانند حل کنند برای مردم وقت بگذارندو با تکریم پاسخ دهند که اگر ارباب رجوع نباشد فلسفه حضور ما معنایی ندارد.
ضیایی همچنین گفت: بر اساس قانون تمام دستگاهها موظفند نیروهای انسانی و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات را با هماهنگی و اعلام نیاز ستاد انتخابات در اختیار بگذارند.
فرماندار خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی و تلاش بین مسئولان رودبار برای انجام کار و تلاش برای توسعه و عمران وجود دارد و اگر چه انتخابات به عنوان بزرگترین رخداد سال کشور در اولویت است اما موجب نمی شود که از دیگر کارها و امور اداری غافل شویم، باید با جدیت به امور بپردازیم و لحظه ای درنگ نداشته باشیم.
وی با اشاره به اصلاح قیمت بنزین گفت: افزایش اخیر قیمت بنزین تصمیم رؤسای قوا بوده است نه شخص رئیس جمهوری و این تصمیم هم مورد حمایت رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفت، پس خوب است که در اظهار نظرها، تحلیلها و انتقادها دولت را مورد هجمه قرار ندهیم، اعتراض حق مردم است و دولت و نظام هم همیشه آن را تایید کرده اند اما اغتشاش و نا امنی و خسارت به اموال عمومی و شخصی به هیچوجه پذیرفتنی نیست.
فرماندار گفت: دولت اعلام کرده است که منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین به شصت میلیون نفر پرداخت می شود و مرحله نخست آن هم صورت گرفت.
ضیایی بر نظارت مستمر بر بازار توسط دستگاههای متولی تاکید کرد و از اعضاء ستاد مدیریت بحران رودبار خواست آمادگی لازم را برای فصل زمستان و بارندگیهای احتمالی داشته باشند.
وی با اشاره به نزدیکی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نخستین دهه فجر گام دوم انقلاب را پیش رو داریم، ادارات از هم اکنون برنامه ها، پروژه ها و آمادگی لازم جهت پرشکوه برگزار کردن جشن انقلاب را داشته باشند.
در این نشست همچنین نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهرستان مطالبی را بیان داشتند و رؤسای آموزشکده فنی سید الشهداء رستم آباد و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی رودبار به ارائه گزارش پرداختند و رؤسای جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران رودبار، بهزیستی رودبار، شهرک صنعتی لوشان و مرکز رشد واحدهای فناور رودبار معرفی گردیدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار