به مناسبت فرا رسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مراسم غبار روبی مزار شهدا شهر منجیل برگزار شد

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 29 نوامبر 2019 | 06:31 ق.ظ
مراسم غبار روبی مزار شهدا شهر منجیل برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسبت فرا رسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم غبار روبی مزار شهدا با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی مستقر در منجیل و مسئولین کشوری و لشگری شهرستان رودبار در گلزار شهدای شهر منجیل برگزار گردید. در این مراسم معنوی و در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسبت فرا رسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم غبار روبی مزار شهدا با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی مستقر در منجیل و مسئولین کشوری و لشگری شهرستان رودبار در گلزار شهدای شهر منجیل برگزار گردید.

در این مراسم معنوی و در کنار حرم مطهر شهدا مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال منجیل با اشاره به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی دو منظر را در جهت ادای تکلیف نسبت به شهدا مطرح نمود :

حجت الاسلام والمسلمین مرادی اشاره کرد: اول تکلیف در قبال شهداء بیان سیره اخلاقی شهداست.باید سیره شهدا به نسل بعد منتقل شود.

وی در این رابطه افزود: اگر کسی کلمه ای و مطلبی از شهداء بداند و انتقال ندهد مؤاخذه می شود و البته قبل از سیره اخلاقی، سیره عبادی شهدا را باید بیان کرد.نسبت به وصیت نامه های شهدا باید اهتمام ورزید و آنها را یادآوری نمود.شهدا معامله گر با خدا بودند به همین دلیل هم خدا آنها را به این مقام رساند.

مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال منجیل دومین تکلیف در قبال شهداء را بیان سیره سیاسی شهدا دانست و گفت: اگر از شهدا سؤال کنیم وظیفه الان ما چیست؟ در صد درصد وصیت نامه شهداء از امام ، ولایت فقیه و پشتیبانی از آن صحبت شده ، حتی در بعضی وصیت نامه ها سه بار توصیه به ولایت فقیه شده است.
مرادی در پایان ضمن تبریک هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : نیروی دریایی قهرمان امروز با خودباوری و اعتماد به توانمندی داخل به همراه ولایت‌پذیری و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت محض از دستورات رهبر معظم انقلاب، در تمام عرصه ها بر قله افتخار استوار و جاودانه ایستاده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار