قابل توجه مشترکین ایرانسل و همراه اول؛

اختصاص بسته‌های «هدیه» و «جبرانی» اینترنت همراه برای مشترکین.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 نوامبر 2019 | 17:18 ب.ظ
اختصاص بسته‌های «هدیه» و «جبرانی» اینترنت همراه برای مشترکین. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ با توجه به اختلالات اخیر اینترنت دو اپراتور ایرانسل و همراه اول شرایطی را برای جبران این مشکل به وجود آورده اند. همراه اولی ها: این بسته هدیه، یک گیگابایت حجم ٢۴ ساعت است که قابلیت فعالسازی آن با تمامی بسته‌های اینترنت فعال وجود دارد. تمامی مشترکان دائمی، اعتباری می‌توانند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ با توجه به اختلالات اخیر اینترنت دو اپراتور ایرانسل و همراه اول شرایطی را برای جبران این مشکل به وجود آورده اند.

همراه اولی ها: این بسته هدیه، یک گیگابایت حجم ٢۴ ساعت است که قابلیت فعالسازی آن با تمامی بسته‌های اینترنت فعال وجود دارد.

تمامی مشترکان دائمی، اعتباری می‌توانند این بسته رایگان را فقط یکبار و با شماره‌گیری «ستاره ٩٨ ستاره ١ مربع» دریافت کنند.

ایرانسلی ها:

تمدید بسته‌ها و یک گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان ایرانسل

با توجه به اختلال ایجاد شده برای مشترکان اینترنت در روزهای گذشته، به تمامی مشترکان این اپراتور، یک گیگابایت اینترنت رایگان اختصاص داده شد.

مشترکانی که از قبل بسته‌های اینترنت فعال داشته‌اند و هنوز مهلت استفاده آن‌ها تمام نشده، می‌توانند ۷ روز بیشتر از بسته‌های خود استفاده کنند.

اگر مشترکان بسته‌های اینترنتی داشته‌اند که در زمان اختلال منقضی شده است، به تعداد روزهای قطعی اینترنت پیش از انقضای بسته به علاوه یک روز بیشتر، می‌توانند از باقی‌مانده بسته‌های خود استفاده کنند.

اینترنت هدیه رایگان با شماره‌گیری کد دستوری #۹۸* برای مشترکان اینترنت تلفن همراه و اینترنت پرسرعت ثابت یا TD-LTE از طریق نرم‌افزار «ایرانسل من» در دسترس است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار