فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

دستگيری يكي از عاملان اصلي اغتشاشات استان تهران و البرز در رودبار

علی رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 نوامبر 2019 | 15:44 ب.ظ
دستگيری يكي از عاملان اصلي اغتشاشات استان تهران و البرز در رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فرمانده انتظامي استان از شناسایی و دستگيري يكي از عاملان اغتشاشات استان‌هاي تهران و البرز در شهرستان رودبار خبر داد. سرهنگ “عزیزاله ملک” با اعلام اين خبر گفت: در پی دريافت خبری مبنی بر فرار و مخفی شدن يكي از عاملان اصلي اغتشاشات استان تهران و البرز در استان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فرمانده انتظامي استان از شناسایی و دستگيري يكي از عاملان اغتشاشات استان‌هاي تهران و البرز در شهرستان رودبار خبر داد.

سرهنگ “عزیزاله ملک” با اعلام اين خبر گفت: در پی دريافت خبری مبنی بر فرار و مخفی شدن يكي از عاملان اصلي اغتشاشات استان تهران و البرز در استان گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس پلیسی متهم شناسایی و خودرویی که وي در آن حضور داشت در شهرستان رودبار متوقف و شد افزود: متهم 28 ساله دستگير و با بررسي‌هاي به عمل آمد مشخص شد سابقه‌دار است.

فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد خاطر نشان كرد: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند، ایستاده و اجازه بی نظمی و هرج و مرج به مخلان امنيت نخواهد داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار