فرمانده انتظامی استان گیلان:

آمادگی کامل پلیس در حراست از امنیت مردم گروه استان‌ها

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 نوامبر 2019 | 14:18 ب.ظ
آمادگی کامل پلیس در حراست از امنیت مردم  گروه استان‌ها به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با آمادگی کامل از امنیت مردم حراست می‌کنیم گفت: پلیس با هرگونه قانون‌شکنی در جامعه مقتدرانه برخورد می‌کند. سردار “عزیزاله ملکی” ، مهمترین ماموریت پلیس را تامین امنیت مردم دانست و گفت: پلیس با کسانی که بخواهند به اموال عمومی و امنیت روانی […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با آمادگی کامل از امنیت مردم حراست می‌کنیم گفت: پلیس با هرگونه قانون‌شکنی در جامعه مقتدرانه برخورد می‌کند.

سردار “عزیزاله ملکی” ، مهمترین ماموریت پلیس را تامین امنیت مردم دانست و گفت: پلیس با کسانی که بخواهند به اموال عمومی و امنیت روانی شهروندان لطمه بزنند به شدت برخورد می‌کند.
وی با بیان اینکه ‌علی رغم توطئه‌ها و تحرکات سوء دشمن در حوادث اخیر تاکنون مشکل خاص امنیتی در سطح استان رخ نداده است افزود: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه، القاء ناامیدی و ناامن کردن جامعه هستند.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه هدف پلیس، خدمت به مردم و تامین آن است ادامه داد: ارتقاء امنیت، نیازمند مشارکت و همراهی تمامی اقشار مردم است.
فرمانده انتظامی گیلان، پلیس را خدمتگزار مردم دانست و گفت: امنیت با حضور و مشارکت مردم در جامعه معنا پیدا می‌کند.
وی، امنیت امروز را مرهون خون شهدا، جانفشانی ایثارگران و پایداری مردم دانست و تاکید کرد: باید از امنیتی که با نثار خون هزاران شهید به دست آمده پاسداری کنیم.
سردار ملکی ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم استان در همکاری و همراهی با پلیس در شناسایی و دستگیری برهم‌زنندگان نظم عمومی، اظهار داشت: هرگونه اعتراض به قانون و تجمع، باید از مسیر قانونی پیگیری شود.
وي با اعلام اینکه با آمادگی کامل از امنیت مردم حراست می‌کنیم بيان داشت: پلیس با هرگونه قانون‌شکنی در جامعه مقتدرانه برخورد می‌کند.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان، تجربه و تعامل پلیس با اقشار مختلف مردم را گره‌گشای کنترل حوادث اخیر اعلام کرد و گفت: پلیس از هیچ تلاشی برای تامین نظم و امنیت مردم فروگذار نخواهد کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار