رئیس پلیس راه گیلان؛

داشتن زنجير چرخ و تجهيزات زمستاني در محورهای کوهستانی گيلان الزامي است

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 19 نوامبر 2019 | 19:51 ب.ظ
داشتن زنجير چرخ و تجهيزات زمستاني در محورهای کوهستانی گيلان الزامي است درفک خبر؛داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی گيلان براي رانندگان الزامي است. سرهنگ “حسین محمدپور” در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي ورود سامانه هواي سرد و بارشي كه از شب گذشته مناطق مختلف استان را تحت […]

درفک خبر؛داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی گيلان براي رانندگان الزامي است.
سرهنگ “حسین محمدپور” در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي ورود سامانه هواي سرد و بارشي كه از شب گذشته مناطق مختلف استان را تحت تاثير قرار داده است، شاهد ريزش برف در مناطق كوهستاني و بارش باران در محور های مواصلاتي استان هستيم.
این مقام انتظامی با بیان اینکه عليرغم ريزش برف محورهای مواصلاتی، خوشبختانه راه ها باز و تردد در اين مناطق ادامه دارد افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی برای رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند، الزامی است.
رئيس پليس راه استان با تاکید بر اینکه رانندگان قبل از حرکت از عدم وجود نقص فنی در خودروهای خود اطمینان حاصل کنند بیان داشت: جاده هاي استان به علت ريزش باران لغزنده است.
سرهنگ محمدپور در پایان با اشاره به اینکه اقدامات لازم در خصوص برفروبی و پاکسازی مناطق کوهستانی جهت سهولت تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان انجام شده اظهار داشت: مسافران جهت اطلاع از وضعیت ترافیکی راه‌های استان می توانند با شماره گویا 141 اداره کل راه و شهرسازی استان تماس حاصل نمایند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار