محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار:

اعضای ستاد هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان باید در دسترس باشند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 16 نوامبر 2019 | 04:58 ق.ظ
اعضای ستاد هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان باید در دسترس باشند به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در پی بارش بارش ها و پیش بینی های هواشناسی در خصوص ادامه بارش ها به اعضای ستاد هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان دستور داد در دسترس باشند و تمام ظرفیتهای موجود را برای خدمات رسانی به کار گیرند. وی تاکید کرد: در روستاها […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در پی بارش بارش ها و پیش بینی های هواشناسی در خصوص ادامه بارش ها به اعضای ستاد هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان دستور داد در دسترس باشند و تمام ظرفیتهای موجود را برای خدمات رسانی به کار گیرند.
وی تاکید کرد: در روستاها و ارتفاعات بخشهای عمارلو 25 تا 30 سانتی متر و در خورگام بیش از پنجاه سانتی متر برف باریده است و مدارس این بخشها هم بدلیل بارش برف، برودت هوا و احتمال یخبندان امروز شنبه تعطیل شده است.
فرماندار با بیان اینکه خدا را به خاطر نعمت بارش برف و باران شاکریم تاکیدکرد: بارش رحمت الهی نوید فصل کشاورزی خوب را می دهد اما نباید به گونه ای رفتار کنیم که نعمت برف و باران به نقمت تبدیل گردد.
وی از رانندگانی که به مناطق کوهستانی و برف گیر رودبار سفر می کنند خواست در صورت عدم ضرورت سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند و در صورت ضرورت خودروهای خود را مجهز به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار