بهادریوند لوشانی، در مصاحبه با سایت رسمی فوتسال ایران گفت:

از شرایط راضی هستم وهواداران من را مورد حمایت خود قرار دادند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 نوامبر 2019 | 14:47 ب.ظ
از شرایط راضی هستم وهواداران من را مورد حمایت خود قرار دادند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفکخبر؛ پژمان بهادیوند لوشانی بازیکن شهروند ساری در مورد وضعیت این تیم گفت: خدا را شکر در دوهفته اخیر مزد تمرینات منظم و تاکتیکی تعطیلات نیم فصل اول را گرفتیم و دو برد پشت هم بدست آوردیم.در این دو هفته توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و با کمک هم تیمی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفکخبر؛ پژمان بهادیوند لوشانی بازیکن شهروند ساری در مورد وضعیت این تیم گفت: خدا را شکر در دوهفته اخیر مزد تمرینات منظم و تاکتیکی تعطیلات نیم فصل اول را گرفتیم و دو برد پشت هم بدست آوردیم.در این دو هفته توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و با کمک هم تیمی های خود جز بهترین های دو هفته اخیر بودم.در حال حاضر شرایط روحی و بدنی خوبی دارم و جو خوبی حاکم بر تیم است. همچنین هواداران من را مورد حمایت خود قرار دادند که از این شرایط راضی هستم.

بهادیوند افزود: تمام تلاش خودم را می کنم که نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم تا به اردوی ملی دعوت شوم و بتوانم شرایط خود را بهتر کنم. قانون موفقیت این است که همیشه به اولی فکر کنی ولی سعی خودم را می کنم که جز سه گل زن برتر لیگ شوم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار