فرماندار رودبار در جمع مردم روستای جوبن؛

انسجام، وحدت و همدلی در شرایط سخت فعلی کارگشا است

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: شنبه 9 نوامبر 2019 | 19:05 ب.ظ
انسجام، وحدت و همدلی در شرایط سخت فعلی کارگشا است درفک خبر؛محمد صالح ضیایی در نشست صمیمی با مردم جوبن اظهار کرد: دولت و دولتمردان به عنوان خادمین مردم نهایت همت خود را به کار بسته اند و مسئولان شهرستان رودبار نیز باید همگام تلاش کنند به مردم خدمات رسانی مطلوب داشته باشند. وی گفت؛ درب اتاق روسا و مدیران به روی همه مردم باز […]

درفک خبر؛محمد صالح ضیایی در نشست صمیمی با مردم جوبن اظهار کرد: دولت و دولتمردان به عنوان خادمین مردم نهایت همت خود را به کار بسته اند و مسئولان شهرستان رودبار نیز باید همگام تلاش کنند به مردم خدمات رسانی مطلوب داشته باشند.
وی گفت؛ درب اتاق روسا و مدیران به روی همه مردم باز است و اگر قصوری از ادارات ببینیم قطعا از آن نمی گذریم.
محمدصالح ضیایی همراهی و همدلی مردم را همانند همیشه خواستار شد و خاطر نشان کرد: شرایط بد اقتصادی و تحریم های فعلی به این معنی نیست که دست روی دست بگذاریم و تلاش نکنیم بلکه تکلیف داریم از هر خدمتی که می توانیم انجام دهیم دریغ نکنیم.
وی همچنین اظهار کرد:

ما بر اساس اولویت بندی و در راستای برنامه های تعریف شده پیگیر مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان رودبار هستیم، اما عقب ماندگی های زیادی داریم، زیرا رودبار کوهستانی است، امکانات محدود، پراکندگی بالا و وسعت زیاد دارد و مشکلاتی داریم که از قبل وجود داشته است.
فرماندار رودبار افزود:

دولت تدیبر و امید خدمات و اقدامات زیادی به رودبار داشته است؛ به طور مثال شاخص گازرسانی طی 8 سال در شهرستان 26% بوده و الان به 89/4 % رسیده است و با تکمیل این پروژه در 15 روستای دیگر این شاخص به 95 % خواهد رسید.
ضیایی همچنین گفت؛

چند برنامه دارای اولویت در شهرستان ازجمله گردشگری و بوم گردی در دست اقدام داریم که پیگیری این دو برنامه سبب اشتغالزایی خواهد شد و این برنامه ها مورد حمایت مسئولین هستند.
وی با اشاره به وضعیت آبرسانی گفت: برای آبرسانی به 11 روستا از جمله روستای جوبن، اعتبار تخصیص داده ایم و آب شرب باید تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار گیرد.
فرماندار در خصوص مشکلات روشنایی و تیرهای برق اظهار کرد:

دهیاری روستای جوبن لیست کامل مکان های خاموش را اعلام کند و طی 1 هفته الی 10 روز این مشکل بررسی و رفع شود.
ضیایی یادآور شد:

از موضوعات و مشکلات مهم روستای جوبن، بحث آنتن دهی است که با پیگیریهای انجام شده، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قول تلاش برای رفع آن و دیگر مناطق شهرستان را داده است.
وی افزود:

امسال در حوزه ارتباطات دولت 8 میلیارد تومان در رودبار هزینه کرده است در حالی که اعتبارات این شهرستان 21 میلیارد تومان است.
فرماندار رودبار از مسئولین صنعت، معدن و تجارت خواست:

در راستای ضوابط و موازین تعریف شده، به روستای جوبن و شهرستان رودبار از محل برداشت معادن کمک نمایند و معدن داران از پیشروی به سمت این روستا خودداری کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار