امام جمعه شهرستان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رودبار مطرح کرد:

فضای مجازی نباید به جولانگاه تخریب رقبای انتخاباتی تبدیل شود

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 8 نوامبر 2019 | 12:11 ب.ظ
فضای مجازی نباید به جولانگاه تخریب رقبای انتخاباتی تبدیل شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودبار در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت تقواپیشگی که راهی برای سعادت و خوشبختی است، اظهار کرد: تقواپیشگی، اخلاص در عمل و گفتار و نیز پایبندی در وعده وعید از صفات بارز مؤمنان است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودبار در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت تقواپیشگی که راهی برای سعادت و خوشبختی است، اظهار کرد: تقواپیشگی، اخلاص در عمل و گفتار و نیز پایبندی در وعده وعید از صفات بارز مؤمنان است.

وی با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پایبندی بر وعده وعیدها، خطاب به کاندیداهای  احتمالی نمایندگی مجلس گفت: اگر قولی می‌دهید به مردم به آن پایبند باشید همانا صداقت در گفتار و اعمال تأکید همه بزرگان دین است.

امانت‌داری، وفای به عهد و اکرام به والدین سه موضوعی بود که امام‌جمعه رودبار با  بهره‌گیری از حدیث امام صادق  علیه‌السلام  در محور صحبت‌هایش به آن پرداخت و نسبت به انجام آن تأکید کرد.

سیدمحمدی، وضعیت عفاف و حجاب در جامعه را بسیار اسف‌بار توصیف کرد و افزود: متأسفانه شاهد جریان انحرافی ترویج بی‌عفتی و حجابی در کشور هستیم و از سوی دیگر عده‌ای هم با توجیه کردن مسائل بی‌حجابی در حمایت از این جریان برخاستند و کسی هم جلودار این جریان‌ها نیست.

 به گفته وی، اگر جلوی بی‌بندوباری‌ها و بی‌عفتی‌ها گرفته نشود نگرانی‌های زیادی برای مادران و دختران آینده وجود خواهد داشت.

تسهیل در امور ازدواج جوانان محور بعدی صحبت‌های  امام‌جمعه  رودبار  بود که نسبت به ازدواج ساده و به دور تجملات تأکید ویژه داشته و می‌گوید؛ شروع زندگی آسان و ساده و به‌دوراز تشریفات و چشم و هم‌چشمی‌ها بسیاری از  مشکلات  را حل  می‌کند.

تأکید بر تعدد در فرزند آوری و تقویت نسل شیعه بخش دیگر صحبت‌های خطیب جمعه رودبار بود، وی معتقد است؛ باید شرایط را برای تعدد در فرزند آوری زوجین فراهم کنیم تا این فرهنگ تک‌فرزندی در جامعه از بین برود.

وی حرکت دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی  13  آبان  را  حرکتی بزرگ علیه استکبار دانست و با انتقاد از عدم پوشش خبری این رویداد مهم توسط روزنامه‌های  اصلاح‌طلب تصریح کرد: به‌جز چند روزنامه، دیگر روزنامه‌های جناح اصلاحات راهپیمایی  عظیم  مردم  در  13 آبان  را پوشش ندادند کار این رسانه‌ها بوی شیطنت می‌دهد و چیز تازه‌ای نیست آن‌ها راهپیمایی 9 دی 97 را هم پوشش ندادند.

تأکید بر حفظ آبرو و  اعتبار  افراد در جریان انتخابات آتی محور صحبت‌های پایانی امام‌جمعه  رودبار  بود و خطاب به متولیان فضای مجازی و رسانه‌ها می‌گوید؛ اجازه ندهید  افراد به هر قیمتی شده با تهمت و افترا آبروی رقیب انتخاباتی خود را خدشه‌دار کند اداره ارشاد در این زمینه باقدرت ورود کند و به گفته وی، فضای مجازی نباید به جولانگاه تخریب رقبای انتخاباتی تبدیل شود/فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار