چند عکس خبر ساز شد؛

رفع مشکل یا ایجاد جنگ رسانه ای بین رودبار و قزوین؟!

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 اکتبر 2019 | 17:24 ب.ظ
رفع مشکل یا ایجاد جنگ رسانه ای بین رودبار و قزوین؟! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از 8دی؛ چند وقت پیش “سیده حمیده زر آبادی” نماینده مردم قزوین طی نامه ای به منوچهر جمالی نماینده فعلی مردم رودبار در مجلس  خبر از نامه نگاری مردم رودبار با وی برای حل مشکلشان داده بود. در آن نامه زرآبادی آمادگی خود را برای کمک […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از 8دی؛ چند وقت پیش “سیده حمیده زر آبادی” نماینده مردم قزوین طی نامه ای به منوچهر جمالی نماینده فعلی مردم رودبار در مجلس  خبر از نامه نگاری مردم رودبار با وی برای حل مشکلشان داده بود.

در آن نامه زرآبادی آمادگی خود را برای کمک به حل مشکل مردم حوزه انتخابیه رودبار اعلام کرده بود که این نامه در بحث رسانه ای واکنش های مختلفی را به دنبال داشت.

حال تصاویری در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که منوجهر جمالی در مسجدی در ” هادی آباد” قزوین حضور یافته و در بین مردم این منطقه سخنرانی کرده است.

هرچند اعلام شده که این دیدار در راستای حل مشکلات ساکنین رودباری در قزوین برگزار شده است اما میشود اینگونه نتیجه گرفت که این رفتار جمالی در پاسخ به نامه نماینده مردم قزوین می باشد، و این سوال مطرح می شود که نماینده رودبار با چه ابزاری می خواهد مشکلات شهروندان قزوینی اعم آب و برق و … را حل کند اگر چه آن شهروند رودباری باشد؟

شاید این رفتار ها آغاز نوعی جنگ رسانه ای بین نماینده قزوین و رودبار است و اگر در چند روز آینده سیده حمیده زر آبادی را در رودبار در حال سرکشی دیدید تعجب نکنید!

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار