محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار:

خط کشی محورهای مواصلاتی که آغاز شده است باید ادامه یابد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 26 اکتبر 2019 | 12:05 ب.ظ
خط کشی محورهای مواصلاتی که آغاز شده است باید ادامه یابد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمدصالح ضیایی فرماندار رودبار در ادامه بازدیدهای سرزده خود امروز از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودبار بازدید کرد. وی در این بازدید با برسی اقدامات و خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودبار تاکید کرد: برای مقابله با حوادث احتمالی و فرا […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمدصالح ضیایی فرماندار رودبار در ادامه بازدیدهای سرزده خود امروز از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودبار بازدید کرد.
وی در این بازدید با برسی اقدامات و خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودبار تاکید کرد: برای مقابله با حوادث احتمالی و فرا رسیدن فصل سرما و برف آمادگی کامل و فراهم نمودن تمهیدات لازم است.

فرماندار گفت: خط کشی محورهای مواصلاتی که آغاز شده است باید ادامه یابد، تعمیر ماشین آلات سرعت داده شود و شش راهدارخانه سطح شهرستان نیز آمادگی کافی را دادشته باشند.

ضیایی با اشاره به عبور آزادراه رشت-قزوین از رودبار و لزوم پوشش مناسب آن خصوصاً در زمان برف روبی و بازگشایی فصل سرما و ایام بارش برف، راه انداری راهدارخانه را در آن خواستار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار