با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

نشست کاری بررسی مشکلات و کمبودها و پروژه های نیمه تمام شهرستان رودبار برگزار شد

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 17 اکتبر 2019 | 09:32 ق.ظ
نشست کاری بررسی مشکلات و کمبودها و پروژه های نیمه تمام شهرستان رودبار برگزار شد اختصاصی درفک خبر/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نشست کاری با مدیر کل  نوسازی و تجهیز مدارس گیلان با حضور نماینده  مردم شریف شهرستان رودبار و مهندس افضلی مدیر کل اسبق نوسازی و مهندس حسینی سرناظر پروژه های عمرانی شهرستان رودبار در محل مدیریت آ. پ رودبار با هدف بررسی مشکلات و کمبودها […]

اختصاصی درفک خبر/

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نشست کاری با مدیر کل  نوسازی و تجهیز مدارس گیلان با حضور نماینده  مردم شریف شهرستان رودبار و مهندس افضلی مدیر کل اسبق نوسازی و مهندس حسینی سرناظر پروژه های عمرانی شهرستان رودبار در محل مدیریت آ. پ رودبار با هدف بررسی مشکلات و کمبودها و پروژه های نیمه تمام در حال برگزاری است.

در این نشست مسائل و مشکلات روز شهرستان رودبار مورد بررسی قرار گرفت؛ از جمله:

— یازده مدرسه که عمدتا از منطقه عمارلو هستند؛  دارای سیستم های گرمایشی خواهند شد و  تا پایان آذرماه این پروژه به بهره برداری خواهد شد.

— سالن ورزشی ۲۲ بهمن منجیل روز نهم آبان ۹۸ بعنوان افتتاح استانی و همزمان با پروژه های ملی در مراسمی رسمی افتتاح خواهد شد.

— مدرسه سلیمانی (بهار) شهر رودبار واقع در پایین بازار طی روزهای آتی افتتاح وبهره برداری خواهد شد .

— سالن ورزشی روستای کلیشم عمارلو بعد از سالها با مصوبه ۸۰۰ میلیونی مجددا ساخت و سازش شروع و طبق پیش بینی تا مهرماه ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید .

— تعمیرات مدارس شهرستان به فراخور اعتبارات تخصیصی استان در اولویت قرار می گیرند .
تجهیزات قابل توجهی تا حد امکان به مدارس اختصاص خواهد یافت.

— استخر شنای فرهنگیان که از سال گذشته بعد از مدتها مجدد شروع به ساخت شده بود و هم اکنون این پروژه نزدیک به ۴۵ درصد پیشرفت داشته است ، با یک میلیارد تومانی در سال جاری روند تکمیل این پروژه مهم تسهیل خواهد شد.‌

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار