مدیر جهاد کشاورزی رودبار خبر داد:

پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تولید زیتون در شهرستان رودبار باشیم

علی رضائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 اکتبر 2019 | 09:17 ق.ظ
پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تولید زیتون در شهرستان رودبار باشیم درفک خبر/مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار :امسال پس از برداشت زیتون با فروش محصول خود ۱۱۰میلیارد تومان درآمد عاید زیتون کاران رودباری خواهد شد. رضا پور خانعلی  با بیان اینکه رودبار از قطب های تولید زیتون کشور است، گفـت: سال گذشته 21 هزار و 450 تن زیتون در رودبار تولید شد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت: امسال سال […]

درفک خبر/مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار :امسال پس از برداشت زیتون با فروش محصول خود ۱۱۰میلیارد تومان درآمد عاید زیتون کاران رودباری خواهد شد.
رضا پور خانعلی  با بیان اینکه رودبار از قطب های تولید زیتون کشور است، گفـت: سال گذشته 21 هزار و 450 تن زیتون در رودبار تولید شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت: امسال سال نیاور زیتون است و پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تولید این محصول باشیم.

رضا پور خانعلی با بیان اینکه رودبار از قطب های تولید زیتون کشور است، گفـت: سال گذشته ۲۱ هزار و ۴۵۰ تن زیتون در رودبار تولید شد.

وی افزود: هم  اکنون برداشت زیتون سبز در رودبار به اتمام رسیده است و زیتون کاران برداشت زیتون روغنی را آغاز کرده اند.

پورخانعلی با بیان اینکه امسال سال  نیاور زیتون در رودبار است و در سال نیاور معمولا درختان بار کمتری نسبت به سال آور دارند، ادامه  داد: پیش بینی می شود، امسال ۱۵هزار تن زیتون در رودبار برداشت شود که ۴۵ درصد آن از نوع زیتون روغنی و ۵۵ درصد از نوع زیتون کنسروی خواهد بود.

وی گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر در رودبار به تولید زیتون مشغولند و طبق پیش بینی ها، امسال پس از برداشت زیتون با فروش محصول خود ۱۱۰میلیارد تومان درآمد عاید زیتون کاران رودباری خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی رودبار با بیان اینکه مهمترین فرآورده زیتون رودبار، روغن زیتون است، تصریح  کرد: به طور میانیگن یک هزار و ۲۰۰ تن روغن زیتون در رودبار تولید می شود و در مجموع روغن های رودبار از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

وی در خصوص سالم و یا تقلبی بودن روغن زیتون ها در بازار این محصول خاطرنشان کرد: از آنجایی که مغازه داران صاحب نام این شهرستان همواره تلاش دارند تا مشتری های خود را حفظ کنند، گفت: معمولا فروشندگان روغن زیتون در این شهرستان برای حفظ مشتریان و رضایت مردم هم که شده از فروش روغن زیتون های تقلبی خودداری می کنند و حتما از زیتون کارانی روغن زیتون خریداری می کنند، که مورد اعتماد هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار