هشدار رئیس کل دادگستری گیلان در خصوص اهمال در ساماندهی معضل پسماند گیلان:

دستگاه قضایی با نهادها و مسئولان کم کار و بی توجه در حوزه پسماند، با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد نمود.

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 14 اکتبر 2019 | 18:41 ب.ظ
دستگاه قضایی با نهادها و مسئولان کم کار و بی توجه در حوزه پسماند، با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد نمود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان گیلان با موضوع ارائه راهکارهای اجرایی مدیریت پسماندهای خانگی، صنعتی و بیمارستانی در استان گیلان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این نشست با اشاره به اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان گیلان با موضوع ارائه راهکارهای اجرایی مدیریت پسماندهای خانگی، صنعتی و بیمارستانی در استان گیلان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این نشست با اشاره به اینکه پسماند مهمترین معضل استان گیلان محسوب می شود، اظهار داشت: مسئولان باید درک و بینشی صحیح در خصوص آسیب های بهداشتی و اجتماعی ناشی از انباشت زباله در گیلان داشته باشند و ابعاد مختلف آن را مدنظر قرار دهند.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه آلودگی های ناشی از پسماند منحصر به منطقه سراوان نیست، تصریح کرد: معضل زباله در استان گیلان دامنه وسیعی دارد و زوایای مختلفی از زندگی مردم را در بر گرفته است.

این مقام ارشد قضایی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با قصور و اهمال نهادها و مسئولانی که با کم کاری و بی توجهی در حوزه پسماند، طی سالیان اخیر خسارات قابل توجهی به مردم وارد نموده اند با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد نمود.

وی در ادامه از بازرسی کل استان خواست تا علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد سازمان های متولی، تمامی اعتبارات تخصیص داده شده به سازمان ها در رفع معضل پسماند و همچنین محل هزینه آن را به دستگاه قضایی اعلام نماید.

خلیلی با تاکید بر اینکه مدیران سازمان هایی که اعتباراتی در خصوص حل معضل پسماند دریافت نموده و آن را در محل دیگری هزینه کرده باشند مجازات خواهند شد افزود: رسیدگی به پرونده های قضایی تشکیل شده در حوزه اعتبارات پسماند بدون ملاحظه و با قاطعیت انجام خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان همچنین با اعلام حمایت از اقدامات جدید شهرداری رشت در پیگیری و پیشبرد عملیات عمرانی زباله سوز سراوان، عنوان نمود: لازم است اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این حوزه به اطلاع عموم رسانده شود.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با الزام شهرداری رشت به ارائه برنامه عملیاتی احداث زباله سوز سراوان به دستگاه قضایی تصریح کرد: دستگاه قضایی در قالب شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان بر برنامه اعلامی از سوی شهرداری رشت نظارتی مستمر خواهد داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار