وعده پوچ اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان تنها باعث ایجاد خسارت می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 12 اکتبر 2019 | 07:45 ق.ظ
وعده پوچ اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان تنها باعث ایجاد خسارت می‌شود عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از بررسی طرح تنظیم بخشی از مقررات مالی کشور در تقویت نظام آموزش و پرورش فردا در صحن علنی خبر داد که تصویب آن کمک بزرگی به رفع مشکلات جامعه فرهنگیان کشور خواهد بود. درفک خبر/قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام این خبر که […]
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از بررسی طرح تنظیم بخشی از مقررات مالی کشور در تقویت نظام آموزش و پرورش فردا در صحن علنی خبر داد که تصویب آن کمک بزرگی به رفع مشکلات جامعه فرهنگیان کشور خواهد بود.
درفک خبر/قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام این خبر که فردا طرح تنظیم بخشی از مقررات مالی کشور در تقویت نظام آموزش و پرورش در صحن علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: این طرح دارای چندین بند بوده و در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مورد بررسی قرار گرفته و فردا در جلسه صحن علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به طور قطع تصویب و اجرای آن کمک بزرگی به جامعه فرهنگیان کشور خواهد بود.

حدود 15 هزار میلیارد تومان بدهکاری در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره جزییات این طرح، ادامه داد: در این طرح آمده که باید یک درصد از سود شرکت‌های دولتی و بانک‌ها به آموزش و پرورش تعلق ‌گیرد که تحقق این مهم در شرایطی که حدود 15 هزار میلیارد تومان بدهکاری در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد و برخی از معلمان سهم اوراق خود را از سال 82 دریافت نکرده‌اند می‌تواند بسیاری از مشکلات فرهنگیان را رفع کند.

وعده پوچ اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان تنها باعث ایجاد خسارت می‌شود

وی با انتقاد از تاخیر وزارت آموزش و پرورش در اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان، تصریح کرد: بر اساس ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه نظام رتبه‌بندی معلمان باید اجرا شود و این در حالی است که دولت در این مورد بسیار تاخیر داشته است و وزارت آموزش و پرورش نیز نمی‌تواند این طرح را اجرا کند.

اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان با تقدیم لایحه دولت به مجلس امکانپذیر است

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان نیاز به تقدیم لایحه از سوی دولت دارد که تاکنون در این مورد اقدام نکرده است، بنابراین در این خصوص تنها وعده الکی به معلمان دادن جز ایجاد خسارت نتیجه دیگری را به همراه نخواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما منتظر هستیم که دولت هر چه سریعتر برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان لایحه‌ای را تقدیم مجلس کند تا در بودجه سنواتی لحاظ شود، چرا که تحقق آن با 2 هزار میلیاردی که امسال در بودجه تعیین کردیم، امکانپذیر نخواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار