آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

جای تاسف دارد که برخی و خود بر مسند سیاست نشستند اما در جایگاه اپوزیسیون به افکار عمومی ارائه طریق می کنند.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 11 اکتبر 2019 | 15:20 ب.ظ
جای تاسف دارد که برخی و خود بر مسند سیاست نشستند اما در جایگاه اپوزیسیون به افکار عمومی ارائه طریق می کنند. به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان در مصلای بزرگ شهر رشت از از رفتار برخی سیاسیون به جهت گرفتن ژست اپوزیسیون انتقاد کرد و افزود جای تاسف دارد که برخی و خود بر مسند سیاست نشستند اما در جایگاه اپوزیسیون به افکار […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان در مصلای بزرگ شهر رشت از از رفتار برخی سیاسیون به جهت گرفتن ژست اپوزیسیون انتقاد کرد و افزود جای تاسف دارد که برخی و خود بر مسند سیاست نشستند اما در جایگاه اپوزیسیون به افکار عمومی ارائه طریق می کنند.
آیت الله فلاحتی این دسته از افراد سیاسی را به تلاش صادقانه برای رفع مشکلات اساسی جامعه و خدمت هر چه بیشتر به آحاد ملت فرا خواند و افزود: گرانی ها امروز فشار مضاعفی بر توده های مردم وارد ساخته و قیمت مسکن و اجاره بها برای بسیاری از طبقات ضعیف جامعه و حتی جوانان که تازه تشکیل خانواده داده اند، اسف ناک  شده است.
امام جمعه رشت همچنین افزود :مردم در شرایط فعلی انتظار دارند تا مسئولان با اتخاذ تدابیر سازنده و اثر بخش ،تولید را در کشور تقویت کرده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنند.
وی همچنین بر ضرورت پیشگیری از پدیده ی مضموم خام فروشی در کشور تاکید کرد و گفت: تداوم خام فروشی منابع کشور نوعی خیانت به کشور است
وی ابراز امیدواری کرد: دولت با اتخاذ راهکارهای اثربخش و برنامه ریزی های حساب شده زمینه گسست خام فروشی در حوزه انرژی را از اقتصاد کشور مهیا سازد.
نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به دیدار  اخیر جمعی  از جوانان نخبه ی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اینکه رهبر انقلاب جوانان نخبه را پاره ی تن ایران اسلامی قلمداد می کنند یک پیام روشن برای مسئولان و دست اندرکاران حاکمیتی دارد تا زمینه ی جذب، بکارگیری و تبلور استعدادهای بالقوه آنان را برای تسریع در روند توسعه بکارگیرند و از کمرنگ شدن نقش آنان در آبادانی و پیشرفت کشور جلوگیری نمایند.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به در پیش بودن همایش دهها میلیونی اربعین، از مهمان نوازی مردم و دولت عراق قدردانی کرد و افزود: این مراسم، ظرفیت عظیمی است که باید از طریق مجموعه سامانه های فرهنگی کشور برای تبلور پیام های درس آموز و انسان ساز واقعه کربلا و تجلی بهینه حق باوری و عدالت محوری در ارکان اصلی رفتارهای انسانی و اجتماعی به کار گرفته شود.
امام جمعه رشت همچنین تحرکات اجتماعی اخیر در عراق را ناشی از ترفند های برخی از بدخواهان، مبنی بر ترویج ملی گرایی در این کشور، مخالفت با مرجعیت شیعه و همچنین حضور منطقه ای ایران توصیف کرد و افزود: مجموعه شبکه های رسانه های منطقه ای و خارجی چنان از این واقعه استقبال کرده‌اند که گویا عراق دستخوش حوادثی برگشت ناپذیر شده، در حالی که این فراز و فرودهای در نهایت چهره ی وقیح بدخواهان امت اسلام را آشکار و رسوا خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان سخنانش با محکوم کردن تجاوزات اخیر ارتش ترکیه در مناطق شمالی و شمال شرق سوریه تصریح کرد: کسانی که در آغاز هزاره سوم سودای امپراتوری عثمانی را در سر می پرورانند و تلاش دارند به حریم ملی دیگر ملت ها دست اندازی کنند باید بدانند که اینگونه زیاده خواهی ها محکوم به شکست است وروحیه استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت های منطقه اجازه جولان در این زمینه را نمی دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار