‍ نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از تضییع منفعت کشاورزان با سوءاستفاده واسطه‌گرها و واردات بی‌موقع و بی‌اندازه ابراز نگرانی کرد

تاریخ انتشار: جمعه 23 مارس 2018 | 20:32 ب.ظ
‍ نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از تضییع منفعت کشاورزان با سوءاستفاده واسطه‌گرها و واردات بی‌موقع و بی‌اندازه ابراز نگرانی کرد درفک خبر ✅ نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از تضییع منفعت کشاورزان با سوءاستفاده واسطه‌گرها و واردات بی‌موقع و بی‌اندازه ابراز نگرانی کرد 👤 منوچهر جمالی با اشاره به نقش واسطه‌گران در بازار محصولات کشاورزی و نگرانی‌های کشاورزان از آن اظهار کرد: ♦️ واردات و خرید محصول از کشاورزان همیشه به ضرر باغداران […]

درفک خبر

✅ نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از تضییع منفعت کشاورزان با سوءاستفاده واسطه‌گرها و واردات بی‌موقع و بی‌اندازه ابراز نگرانی کرد

👤 منوچهر جمالی با اشاره به نقش واسطه‌گران در بازار محصولات کشاورزی و نگرانی‌های کشاورزان از آن اظهار کرد:

♦️ واردات و خرید محصول از کشاورزان همیشه به ضرر باغداران و کشاورزان عمل شده و واسطه‌گرها از فضای موجود سوءاستفاده می‌کنند.

👤 وی با بیان اینکه نتیجه دسترنج کشاورزان تنها زحمت است افزود:

♦️پس‌از اینکه محصول دست کشاورز، توسط واسطه‌گران گرفته شد سود هنگفتی را دلالان از آن خود می‌کنند و سود نهایی از فروش محصولات به جیب واسطه‌گرها می‌رود.

👤 نماینده مردم رودبار با اشاره به گرفتاری مالی و تنگ‌دستی کشاورزان گفت:

♦️ کشاورز برای محیا کردن زمین کشاورزی خود وام‌های با سودهای بالا و قرض‌هایی می‌گیرد، زحمت می‌کشد و محصول خود را برداشت می‌کند اما در حین فروش با طلبکارانی مواجه می‌شود که دنبال پول خود هستند.

👤 عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت افزود:

♦️ در شرایطی که دلالان از کشاورزان و محصولشان سودجویی می‌کنند درعین‌حال تجارب گذشته نشان داده که اجازه واردات یک کالای مشابه تولید در داخل نیز داده‌شده که بسیار نگران‌کننده است.

👤 جمالی با اشاره به واردات محصولات کشاورزی توسط مسئولان اجرایی و از طرف دیگر قاچاق کالا و ضربه مهلک این نوع سیاست در میزان تولیدات داخل بیان کرد:

♦️واردات با مجوز و قاچاق کالا استراتژی بسیار بدی است که کشاورزان در کنار واسطه‌گران متحمل می‌شوند و سیاست‌های این کشور اجازه می‌دهند چنین فکری عملی نیز بشود.

👤 وی با اشاره به واردات بی‌حدومرز برنج در کشور و متضرر شدن کشاورزان در پی آن بیان کرد:

♦️در مقطعی از زمان لازم هست مقدار مشخصی از یک محصول مثل برنج وارد بازار شود اما در این مورد باید محصول به‌اندازه کسری و در زمان معین وارد کشور شود./اسپرو/

=============================
نشــریہ الڪترونیڪی درفڪ خبــر

🌐 @dorfakkabar
=============================
ارسال عڪس و خــبر

📮 @SKVpress

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار