مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان :

زیربنای مطالعه در کتابخانه‌های استان با استاندارد‌ها فاصله دارد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 7 اکتبر 2019 | 08:32 ق.ظ
زیربنای مطالعه در کتابخانه‌های استان با استاندارد‌ها فاصله دارد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان امروز با اشاره به اینکه زیربنای مطالعه در کتابخانه‌های استان با استاندارد‌ها فاصله دارد گفت: هم اکنون بیش از یک میلیون و ۴۶۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد که به ازای هر ۱۰۰ نفر ۴۱ صدم درصد است. پریسا کرمی افزود: […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان امروز با اشاره به اینکه زیربنای مطالعه در کتابخانه‌های استان با استاندارد‌ها فاصله دارد گفت: هم اکنون بیش از یک میلیون و ۴۶۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد که به ازای هر ۱۰۰ نفر ۴۱ صدم درصد است.
پریسا کرمی افزود: با توجه به بافت جمعیتی گیلان باید به ازای هر ۱۰۰ نفر ۲ و ۱۶ صدم درصد کتاب وجود داشته باشد که در این صورت به بیش از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نسخه کتاب نیاز است.
وی در ادامه از برگزاری جشنواره اهدای کتاب در نیمه آبان امسال خبرداد و گفت: امیدواریم با برگزاری این جشنواره یک ماهه شاهد افزایش اهدای کتاب به کتابخانه‌های گیلان باشیم.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان به روند کند ساخت کتابخانه عمومی مرکزی رشت اشاره کرد و افزود: از سال ۸۳ تا کنون بیش از ۸ میلیارد تومان برای ساخت این کتابخانه هزینه شد و برای تکمیل آن به ۱۸ میلیارد تومان نیاز است.
گیلان ۹۹ کتابخانه عمومی و ۲ کتابخانه سیار دارد.
حدود ۷۰ هزار نفر عضو این کتابخانه‌ها هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار