یادداشت روز؛

 توصیه های بهارستانی برای انتخابات پیش رو

نام محفوظ
تاریخ انتشار: دوشنبه 7 اکتبر 2019 | 15:17 ب.ظ
 توصیه های بهارستانی برای انتخابات پیش رو توصیه های بهارستانی برای انتخابات پیش رو درفک خبر/ شما حق دارید، به تمامی ستادها مراجعه نموده، سخنرانی کاندیدا را گوش دهید، از رزومه و همچنین بار علمی، وزن سیاسی و برنامه های تک تک کاندیدا با خبر شوید و اصلح ترین را انتخاب کنید. اگر قرار نیست به کاندیدی رای بدهید، به هیچ عنوان در […]

توصیه های بهارستانی برای انتخابات پیش رو

درفک خبر/ شما حق دارید، به تمامی ستادها مراجعه نموده، سخنرانی کاندیدا را گوش دهید، از رزومه و همچنین بار علمی، وزن سیاسی و برنامه های تک تک کاندیدا با خبر شوید و اصلح ترین را انتخاب کنید.

اگر قرار نیست به کاندیدی رای بدهید، به هیچ عنوان در رودربایستی قرار نگیرید، زیرا بر اساس اعتماد به قول و قرار شما شهروندان، کاندیدا به صحنه رقابتهای انتخاباتی می آیند، هزینه های گزاف را متحمل می شوند و این موضوع نه برای کاندید هزینه کننده خوشایند می باشد، نه برای شخصی که قول و قرار پوچ داده عمل شایسته ای است.

از شبنامه نویسی و تخریب دیگران بپرهیزید، اخلاق سیاسی را رعایت کنید، در عین رقابت_ رفاقت ها را حفظ کنید، و تنها قابلیت ها و توانایی های تیم و کاندیدتان را تبلیغ کنید و هرگز دنباله رو تخریب کنندگان نباشید.

سعی کنید از دیوار نویسی و نصب پوستر بر روی درب و دیوارها بپرهیزید!!! زیرا چهره ی شهر و روستاها زشت، و نظم و نظافت تا مدتها مختل می شود.

به کاندیدای که قول و قرارهای عجیب می دهند اعتماد نکنید، عمده مشکل مردم اشتغال است!! مبادا کاندیدا با قول و قرار آنچنانی در رابطه با حل اشتغالتان به رای شما دست بیابند.

به هیچ عنوان تعرفه خود را برای کسانی که با پذیرایی شام،نهار و موضوعات مالی به دنبال رای هستند جوهری نکنید.

سعی کنید از کاندیدای پر انرژی اهل قلم ، ناطق که دانش، تعهد و تخصص مربوط به کمیسیونهای تخصصی بهارستان را دارند حمایت کنید.

در انتخابهایتان توجه و پافشاری احساساتی بر لهجه، گویش، زبان، قومیت، ایل ، طایفه و قبیله کاندیدا نداشته باشید، بلکه؛ به صداقت، تقوا و لیاقت کاندیدا دقت کنید، سعی کنید دموکراتیک ترین کاندید را انتخاب بفرمایید.

مواظب پوپولیست ها، منفعت طلب ها، نان به نرخ روز خورها و دلالان باشید، چونکه نمایندگی بالاترین موقعیت ها و امتیازات مادام العمری را دارد.

سعی کنید بدون واسطه یا از طریق افراد معتمد و دلسوز جامعه، با کاندیدا ارتباط برقرار کنید ، زیرا کسانی که معرف شما به کاندیدا هستند، اکثرا به دنبال امتیاز گیری، پست و مقام بعد از انتخابات هستند!! و از رای شما استفاده ابزاری می کنند.

فرهنگ مطالبه گری را ترویج دهید، و به دنبال منافع شخصی نباشید، به کاندیدا توصیه کنید برای جذب بودجه حداکثری ، طرح، کارگاه و کارخانجات،شهرک های صنعتی و پروژه های ملی تلاش کنند، نه برای کار شخصی آن هم صرفا در جهت راضی نگهداشتن حلقه اول ستاد ، دوستان، آشنایان و بستگانشان.

نمایندگان شهرستانهای کوچک باید متوجه باشند، وقت آن است که؛ حس خودکم بینی را کنار بگذارند، زیرا از نظر جایگاه حقوقی در بهارستان هیچ تفاوتی با نمایندگان تهران،کرج، سمنان،یزد،مشهد و اصفهان ندارند، اگر بخواهند همت کنند، آنها تیتر اول رسانه ها و چهره های ملی در کوتاه مدت خواهند شد.

برخی به دنبال ایجاد کمپین های (نه به رای گیری) هستند شما حتما در انتخابات شرکت کنید، حتی اگر در اصطلاح بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردید، اگر شما انتخاب نکنید دیگران به جای شما انتخاب خواهند نمود، و ممکن است افراد مخالف تفکر و عقیده شما به مجلس راه یابند و به تصویب قوانین سخت و دست پا گیر بپردازند.

میزبانهای جلسات خانگی از مهمانانی که کاندیدا را با حفظ آرامش و بدون تنش به چالش میکشانند، پرسش و پاسخ میخواهند، و همچنین مطالبه گر هستند استقبال کنند.

احزاب دفاتر خود را تبدیل به دفاتر لابیگری نکنند، به مباحث نژاد پرستی ورود پیدا نکنند، در پی استخدام و امتیازگیری برای فرزندان خود نباشند، بعد از انتخابات در طول 4 سال نمایندگان را به جلسات علنی با حضور اقشار مختلف مردم دعوت، و از آنها مطالبه گری، پرسش، پاسخ و میزان عملکرد به وعده های انتخاباتی را جویا و پیگیر باشید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار