به منظور بهره گیری از ظرفیت عمومی جامعه در امر حفاظت از محیط زیست؛

جذب همیار محیط زیست در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 6 اکتبر 2019 | 05:12 ق.ظ
جذب همیار محیط زیست در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان جذب همیار محیط زیست در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به منظور بهره گیری از ظرفیت عمومی جامعه در امر حفاظت از محیط زیست و توسعه فرهنگ محیط زیستی در میان گروههای مختلف مردم،در نظر دارد از داوطلبین علاقمند به حفاظت محیط زیست در قالب طرح “همیار محیط […]

جذب همیار محیط زیست در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان

اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به منظور بهره گیری از ظرفیت عمومی جامعه در امر حفاظت از محیط زیست و توسعه فرهنگ محیط زیستی در میان گروههای مختلف مردم،در نظر دارد از داوطلبین علاقمند به حفاظت محیط زیست در قالب طرح “همیار محیط زیست” دعوت به همکاری نماید.

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست گیلان و همچنین ایجاد تعامل قانون مند با دوستداران محیط زیست که علاقه مند به همکاری افتخاری و کمک به حفظ حیات وحش و جلوگیری از تخریب و نابودی محیط زیست کم نظیر و شکننده گیلان هستند؛ اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان طبق دستورالعمل صادره اقدام به دعوت از اقشار مختلف مردم در قالب طرح ” همیار محیط زیست” و صدور کارت همیاری نموده است .

ساسان اکبری پور اضافه کرد: با توجه به وسعت مناطق و تراکم جمعیتی استان و متاسفانه کمبود نیروی محیط بان، نقش همیاران محیط زیست در جلوگیری و برخورد به موقع با متخلفان بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود . این گزارش می افزاید علاقمندانمی توانند پس ازمطالعه دستورالعمل سازمان حفاظت محیط زیست از طریق لینک زیر ،برای ثبت نام به یگان حفاظت محیط زیست گیلان به آدرس: رشت،بلوار رسالت،اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان مراجعه نمایند.

 

  1. مهدوی   اکتبر 6, 2019  

    با ما همیشه بروز باشید
    نرم افزار خبر نگار هوشمند مطالب و محتوای سایت شما را در طول بیست و چهارساعت شبانه روز به صورت خودکار به روز نگه میدارد. و از هر سایت و دسته که مایل باشید مطالب را با حذف لینک ، چاپ عکس، درج چکیده و ویرایش مطالب با نام سایت خودتان در دسته های دلخواه سایت شما انتشار میدهد.
    شرکت کیامهد پردازش خزر عضو پارک علم و فناوری گیلان
    برای ثبت نام و دریافت خدمات به سایت http://www.40site.com مراجعه فرمایید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار