یادداشت روز؛

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس (ع) را؟؟!

بابک قلیزاده دارستانی
تاریخ انتشار: جمعه 4 اکتبر 2019 | 10:23 ق.ظ
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس (ع) را؟؟! نشریه الکترونیکی درفک خبر/ حدود 30 سال پس از واقعه زلزله دلخراش شهرستان رودبار و تعطیلی واحدهای صنعتی و کارخانجات این منطقه که در استان گیلان منحصر بفرد و استراتژیک بودند؛ می گذرد. در طی این مدت نمایندگان رودبار و وزرای وقت طی سفرهای استانی به مردم این وعده را می دادند که این واحد […]

نشریه الکترونیکی درفک خبر/ حدود 30 سال پس از واقعه زلزله دلخراش شهرستان رودبار و تعطیلی واحدهای صنعتی و کارخانجات این منطقه که در استان گیلان منحصر بفرد و استراتژیک بودند؛ می گذرد.

در طی این مدت نمایندگان رودبار و وزرای وقت طی سفرهای استانی به مردم این وعده را می دادند که این واحد ها دوباره احیاء می شوند اما دریغ از هیچ گونه مساعدتی و عملی که فقط در حد یک حرف و شعار باقی مانده است و این پروسه وعده های سرخرمن هم چنان ادامه دارد. جناب وزیر و آقای نماینده آیا می دانید مردم رودبار با آن همه سابقه و فرهنگ تمدنی دیگر به اینگونه وعده های توخالی امیدی ندارند ؟ تنها راه عبور از این مشکلات که منجر به مهاجرت گسترده و بیکاری لجام گسیخته و رکود اقتصادی این منطقه شده است لابی های گسترده با رئیس جمهور و معاون اول و کشاندن آن به صحن علنی مجلس و سوال از وزیر و دست اندرکان و در نهایت استیضاح هست فقط همین…مردم دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباس (ع) را … خیر الکلام ما قل ودل.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار